۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶

با تساوی در دیدار برگشت نیمه‌نهایی؛

پتروشیمی بندرامام فینالیست لیگ تنیس روی میز شد

پتروشیمی بندرامام فینالیست لیگ تنیس روی میز شد

تیم پتروشیمی بندرامام در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‎های کشور در مصاف با پتروشیمی نوری عسلویه به تساوی دست یافت. با رقم خوردن این نتیجه نماینده بندرامام به عنوان دومین تیم راهی فینال این دوره مسابقات شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت دو تیم پتروشیمی بندرامام و پتروشیمی نوری عسلویه در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور پنجشنبه برگزار شد. در پایان این دیدار که در بندرامام برگزار شد شاگردان پیمان حسنی در تیم میزبان با نتیجه تساوی 5 بر 5 برابر حریف مهمان خود متوقف شدند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که پتروشیمی بندرامام شنبه گذشته در اولین دیدار نیمه نهایی با نتیجه 6 بر یک موفق به شکست پتروشیمی نوری عسلویه در خانه این تیم شده بودند. بدین ترتیب با در نظر گرفتن نتیجه دو دیدار رفت و برگشت نیمه نهایی، تیم پتروشیمی بندرامام راهی مرحله نهایی مسابقات شد.

یپش از این دانشگاه آزاد که در پایان مرحله دوره‌ای به عنوان تنها تیم بدون باخت عنوان قهرمانی این مرحله را به خود اختصاص داده بود راهی فینال شده بود. البته این تیم به دلیل انصراف تله کابین گنج نامه همدان بدون انجام بازی در نیمه نهایی به دیدار پایانی صعود کرد.

مرحله نهایی مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود. دیدار رفت این مرحله 31 اردیبهشت‌ماه در بندرامام و دیدار برگشت 5 خردادماه در تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2292117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha