۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۲۴

پلی‌آف NBA؛

ایندیانا پیسرز و اوکلاهما سیتی ثاندرز هم به نیمه نهایی صعود کردند

ایندیانا پیسرز و اوکلاهما سیتی ثاندرز هم به نیمه نهایی صعود کردند

تیم‌های بسکتبال ایندیانا پیسرز و اوکلاهما سیتی ثاندرز با پیروزی مقابل رقبای خود به دیدار نهایی مسابقات کنفرانس شرق و غرب رقابتهای حرفه‌ای NBA راه یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم بسکتبال ایندیانا پیسرز بامداد امروز جمعه در ششمین بازی خود برابر واشنگتن ویزاردز پیروزی 93 بر 80 را رقم زد تا در مجموع برابر این تیم 4 بر 2 برنده شود و گام به دیدار نهایی کنفرانس شرق بگذارد. در این بازی که میزبانی واشنگتن ویزاردز برگزار شد "دیوید وست" با کسب 29 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان معرفی شد.

در دیگر بازی امروز تیم اوکلاهما سیتی ثاندرز در سالن اختصاصی لس آنجلس کلیپرز و مقابل دیدگان 19 هزار و 565 هوادار این تیم 104 بر 98 به پیروزی دست یافت. ستاره این بازی "کوین دورانت" فوروارد تیم اوکلاهما بود که 39 امتیاز، 16 ریباند، 5 پاس منجر به امتیاز و 2 بلاک شات کسب کرد. بدین ترتیب اوکلاهما در مجموع دیدارهای رو در رو 4 بر 2 پیش افتاد و راهی فینال کنفرانس غرب شد.

در نخستین بازی فینال کنفرانس شرق روز 18 می تیم ایندیانا میزبان میامی است و یک روز بعد در کنفرانس غرب سن آنتونیو اسپرز در خانه خود به مصاف اوکلاهما سیتی ثاندرز می‌رود.

کد خبر 2292172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha