۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۳۸

«خانوم» امیدوار به اکران دوم عید فطر/ این فیلم دغدغه زنان را دارد

«خانوم» امیدوار به اکران دوم عید فطر/ این فیلم دغدغه زنان را دارد

تینا پاکروان کارگردان «خانوم» امیدوار است این فیلم سینمایی اکران دوم عید فطر را از آن خود کرده و بتواند ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند.

تینا پاکروان کارگردان که «خانوم» اولین فیلم سینمایی بلند او است در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: حوزه هنری پخش این فیلم سینمایی را برعهده دارد و در حال حاضر به دنبال مجوز لازم برای نمایش این فیلم در سینما هستیم.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، فکر می کنم این فیلم سینمایی برای اکران دوم عید فطر در سینماها درنظر گرفته شود که البته امیدوارم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه باشد.

پاکروان در توضیح فیلم «خانوم» که سال گذشته در سی و دومین جشنواره فیلم فجر هم حضور داشت، بیان کرد: «خانوم» یک فیلم زنانه است که زن جامعه امروز و نسل خودمان را به تصویر می‌کشد. این فیلم روایت مدرن از 3 زندگی زنان امروز جامعه ما است. در این فیلم سینمایی شاهد بخشی از زندگی 3 زن از شمال تا جنوب شهر تهران هستیم و ضلع چهارم این فیلم سینمایی نیز خود شهر تهران است. من در این فیلم دغدغه نشان دادن مصائب زن امروز را داشتم و فکر می‌کنم سوژه خوبی برای اولین تجربه سینمایی من باشد.

کارگردان «خانوم» در پایان گفت: تلاش کردم در این فیلم از بازیگران توانمندی استفاده کنم که گرچه در ژانرهای دیگری تیپ شده اند از آنها در ژانری بهره بگیرم که خارج از نقش های پیشین است. از این رو امین حیایی را برای نقشی برگزیدم که نیاز به بازی درونگرا داشت که اعتقاد دارم او توانایی ایفای چنین نقش‌هایی را داراست.

امین حیایی، شقایق فراهانی، سیامک انصاری، اشکان خطیبی، اندیشه فولادوند، پانته آ پناهی ها، فهمیه رحیم نیا، نقی سیف جمالی، حمیرا اعظمی، سوگل خالقی، مجتبی طهماسبی، رضا عزیری و بهزاد فراهانی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

کد خبر 2292479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha