۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۳۱

مهرداد پولادی:

بازی‌های تدارکاتی به رفع نقاط ضعف کمک می‌کند

بازی‌های تدارکاتی به رفع نقاط ضعف کمک می‌کند

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: بی‌شک بازی‌های دوستانه به تیم کمک می‌کند تا با پی بردن به نقاط ضعف و قوت، حضوری موفق در جام جهانی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد پولادی درباره تمرینات آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران در اردوی اتریش ضمن بیان مطلب فوق گفت: تمرینات سخت و فشرده‌ای را سپری می‌کنیم که معتقدم این امر بسیار مطلوب بوده و به رشد بازیکنان کمک می‌کند.

وی که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، اضافه کرد: لژیونرها یکی پس از دیگری وارد اردو می‌شوند و با تکمیل شدن تیم، فکر می‌کنم تمرینات با جدیت خوبی پیگیری شود.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بازی‌های دوستانه را برای کسب آمادگی این تیم بسیار مثمر ثمر دانست و تاکید کرد: بی‌شک بازی‌های دوستانه به تیم کمک می‌کند تا با پی بردن به نقاط ضعف و قوت، حضوری موفق در جام جهانی داشته باشد. با انجام دیدارهای دوستانه سخت می‌توانیم به هماهنگی بالایی برسیم تا در جام جهانی نتیجه خوبی کسب کنیم.

پولادی در پایان در خصوص دیدارهای جام جهانی 2014 برزیل گفت: بزرگترین رویداد فوتبال در دنیا جام جهانی است. شرایط برای هر تیمی سخت بوده و تیم‌های پر قدرت در این رویدار بزرگ به رقابت با یکدیگر می‌روند. ما نیز به خاطر نام ایران و مردم عزیزمان تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا در این بازی‌های مهم نتایج خوبی به دست آوریم.
 

کد خبر 2292882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha