۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۴۱

علی کفاشیان مطرح کرد:

مبلغ درخواستی کی‌روش افزایش چشمگیری داشت/ یوز ایرانی را نمی‌شناسم

مبلغ درخواستی کی‌روش افزایش چشمگیری داشت/ یوز ایرانی را نمی‌شناسم

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد رقم مورد درخواست کی‌روش برای تمدید قراردادش، افزایش چشمگیری داشته که فدراسیون فوتبال توان پرداخت چنین رقمی را ندارد. وی همچنین اعلام کرد برای کامل کردن اقداماتش، دوباره کاندیدای ریاست این فدراسیون نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان ظهر امروز شنبه در حاشیه برگزاری انتخابات هیات فوتبال فارس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، در خصوص تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال تا قبل از آغاز رقابتهای جام جهانی؟، گفت: رقم مورد درخواست کی‌روش برای تمدید قراردادش، افزایش چشمگیری داشته که فدراسیون فوتبال توان پرداخت چنین رقمی را ندارد.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم چنین رقمی را پرداخت کنیم، دیگر توان مالی برای کمک به دیگر تیم‌های فوتبال ملی را نداریم، به همین دلیل باید در انتظار تصمیم وزارت ورزش باشیم. البته به دلیل مشکلات مالی مشخص نیست که آیا با کی‌روش تمدید خواهیم کرد یا خیر؟.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اینگونه موارد در روحیه سرمربی تیم تاثیر نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: کی‌روش مربی حرفه‌ای است و مشکلات را درک می‌کند.

یوز ایرانی را نمی‌شناسم
وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار مهر، در خصوص عکس یوزپلنگ آفریقایی روی پیراهن تیم ملی فوتبال به جای یوزپلنگ ایرانی، یادآور شد: من تفاوت یوزپلنگ ایرانی و آفریقایی را نمی‌دانم و تخصصی در شناخت آنها ندارم. اینکه عکس را روی پیراهن تیم ملی قرار دهند، پیشنهاد من نبوده است. این عکس مورد تایید سازمان محیط زیست قرار گرفته و اگر هم مشکلی در این خصوص وجود داشته باشد، می‌توان آن را برطرف کرد. حتی اگر بخواهیم عکس روی پیراهن را تغییر دهیم، زمان کافی برای این کار وجود دارد.

سقف قراردادها مشخص است
کفاشیان  در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری در خصوص مبلغ قراردادهای فصل آینده لیگ برتر کشور، تاکید کرد: با مدیران عامل تیم‌های لیگ برتر صحبت شده که در حد توان و دارایی خود هزینه کنند و سقف را نگه دارند. قطعا با هر تیمی که به وضعیت مالی قراردادها توجه نداشته باشد برخورد خواهیم کرد.

وی در خصوص حضور وزیر امور خارجه در تمرینات تیم ملی، افزود: جای خوشحالی است که وزیر امور خارجه با تمامی مشکلات و گرفتاری‌ها در محل تمرین تیم ملی حاضر شد و این نشان از حمایت دولت از فوتبال ملی است.

دوباره کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال می‌شوم
رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه سخنان خود در پاسخ به پرسش خبرنگاری در خصوص ادامه حضور در فدراسیون فوتبال، گفت: دو سال دیگر زمان داریم و برای انتخابات دور بعد هم کاندیدا می‌شوم زیرا باید کارهای نیمه تمام خود را به اتمام برسانم.
 

کد خبر 2292969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha