۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۴

سرمربی تیم بسکتبال جوانان بدون قرارداد به اردن می‌رود!

سرمربی تیم بسکتبال جوانان بدون قرارداد به اردن می‌رود!

حضور در مسابقات بسکتبال قهرمانی غرب آسیا اولین آزمون تیم جوانان با مربی صربستانی جدیدشان است اما مسئولان فدراسیون تا پایان این رقابت‌ها قراردادی با این مربی امضا نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بسکتبال گه از مدت‌ها پیش به دنبال جذب مربی خارجی برای تیم جوانان بود در نهایت از میان دو گزینه مورد نظر با  "میلوس پجیچ"  صربستانی به توافق رسید. این مربی هفته پیش به ایران سفر کرد و پس از مذاکراتی که با مسئولان فدراسیون داشت، در محل اردوی تیم جوانان در تهران حاضر شد تا کارش را با این تیم آغاز کند.

قرار است تیم بسکتبال جوانان که باید در مسابقات قهرمانی آسیا (28 مردادماه تا 6 شهریورماه - قطر) شرکت کند، برای آماده‌سازی بیشتر جهت حضور در این رقابت‌ها، به جای تیم ملی به مسابقات قهرمانی غرب آسیا (2 تا 8 خردادماه - اردن) اعزام شود. این مسابقات اما شاید بیشتر از اهمیتی که برای بازیکنان دارد، برای سرمربی صربستانی آنهم مهم باشد چون ملاک فدراسیون برای نهایی کردن قرارداد این مربی، همین مسابقات است.

محمدرضا مشحون، مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت قرارداد سرمربی صربستانی تیم جوانان توضیح داد و اظهارداشت: هنوز هیچ قرارداد رسمی با وی امضا نکردیم. این کار بعد از مسابقات غرب آسیا در اردن انجام خواهد شد. ملاک اصلی ما برای ادامه همکاری با این مربی همین مسابقات است. از نوع عملکرد و نتیجه گیری تیم جوانان در اردن می‌فهمیم که می‌توانیم همکاری خود را با میلوس پجیچ ادامه بدهیم یا نه.

وی ادامه داد: البته طی چند روز گذشته چگونگی تمرین دهی این مربی را از نزدیک دیده‌ایم. نوع کار  پجیچ در تمرینات کاملا اروپایی و رضایت بخش است اما برای‌مان مهم است که بدانیم عملکرد او در انتخاب بازیکنان، چینش آنها و تعویض‌ها چگونه است.

مدیر سازمان تیم‌های ملی تاکید کرد: به همین دلیل از همان ابتدا با این مربی توافق کردیم که تا زمان مسابقات غرب آسیا در اردن قراردادی با او امضا نمی‌کنیم. بعد از این مسابقات اگر تمایل به ادامه همکاری از سوی دو طرف وجود داشت، قرارداد نهایی و امضا می‌شود در غیر این است او حق الزحمه خود را بابت چند هفته همکاری با فدراسیون ایران می‌گیرد و می‌رود. در این مورد با او به توافق کامل رسیده‌ایم.

محمدرضا مشحون تصریح کرد: در صورت نهایی شدن قرارداد میلوس پجیچ، تیم بسکتبال جوانان با همین مربی در مرحله دوم مسابقات غرب آسیا (17 تا 23 تیرماه - اربیل عراق ) و مسابقات قهرمانی آسیا هم شرکت خواهد کرد.

 

کد خبر 2294072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha