۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵

با استناد به صحبت مسئولان مطرح شد؛

زارع‌پور: اعزام پینگ‌پنگ‌بازان به بازی‌های آسیایی قطعی است

زارع‌پور: اعزام پینگ‌پنگ‌بازان به بازی‌های آسیایی قطعی است

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت که بر اساس نشست‌هایی که با مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک داشتیم حضور این رشته در بازی‌های آسیایی قطعی است. حتی به دنبال فراهم کردن شرایط اعزام بانوان نیز هستیم.

محمد زارع‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش که " کمیته ملی المپیک اعزام 20 رشته به بازی‌های آسیایی را قطعی کرده اما نامی از تنیس روی میز در این فهرست دیده نمی‌شود. در این رابطه و برای اعزام تیم به این بازی‌ها آیا رایزنی انجام شده است؟، اظهارداشت: بعد از مسابقات قهرمانی جهان در ژاپن، در مورد حضور تیم ملی در بازی‌های آسیایی نشستی با معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان داشتیم.

وی تصریح کرد: در رابطه با همین اعزام در هفته‌های پایانی سال گذشته هم نشستی با رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک در محل این کمیته برگزار کردیم. البته در رابطه با اعزام پینگ‌پنگ‌بازان به بازی‌های آسیای قطعا نشست‌های دیگری را هم با مسئولان ورزش کشور خواهیم داشت اگرچه تا به امروز هم نتایج خوبی از جلسات برگزار شده با آنها به دست آورده‌ایم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد: طبق رایزنی‌هایی که انجام شده اعزام تیم ملی تنیس روی میز به بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی قطعی است. در واقع نتیجه صحبت‌های انجام شده در جلساتی که داشتیم، حضور پینگ‌پنگ‌بازان در بازی‌های آسیایی بود اما با همه اینها تصمیم نهایی با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان است و ما هم تابع تصمیمات این دو نهاد هستیم.

زارع‌پور با یادآوری اینکه برای المپیک لندن، تنیس روی میز ایران در بخش بانوان و توسط ندا شهسواری صاحب سهمیه شد، گفت: حتی با استناد به این موفقیت دنبال این هستیم تا علاوه بر مردان، شرایط اعزام تیم بانوان را هم به بازی‌های آسیایی مهیا کنیم چون حق بانوان می‌دانیم که در این بازی‌ها حضور داشته باشند. در هر صورت رایزنی‌های خود را با مسئولان ورزش کشور برای شرکت در بازی‌های آسیایی ادامه می‌دهیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز خاطرنشان کرد: البته با مبنا قرار دادن این موضوع که حضورمان در بازی‌های آسیایی قطعی است، پیگیر نهایی کردن برنامه‌های آماده‌سازی در هر دو بخش مردان و زنان هستیم. پیش از مسابقات قهرمانی جهان، سرمربی تیم‌های ملی مردان و زنان برنامه‌های خود را تا بازی‌های آسیایی ارائه کردند که تا به امروز بخشی از آن اجرا شده است. بعد از سمینار استان‌ها (اول و دوم خردادماه - اصفهان) در نشست کمیته فنی بخش باقی مانده این برنامه‌ها را برای بازی‌های آسیایی نهایی می‌کنیم.

کد خبر 2294217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha