۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷

برگزاری اردوی آماده‌سازی بسکتبالیست‌های جوان در اروپا

برگزاری اردوی آماده‌سازی بسکتبالیست‌های جوان در اروپا

تیم بسکتبال جوانان که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شود یک مرحله از اردوی آماده‌سازی خود را در اروپا و به میزبانی صربستان یا ترکیه و یا هر دوی آنها برگزار خواهد کرد.

محمدرضا مشحون، مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اردوی آماده‌سازی تیم جوانان اینگونه توضیح داد: این تیم پس از حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان غرب آسیا در قالب اردوهای داخلی تمریناتش را به مدت یک ماه ادامه می‌دهد. به احتمال خیلی زیاد این مرحله از تمرینات به طور کامل در تهران برگزار می‌شود و به واسطه آن، تیم برای اعزام به مرحله دوم مسابقات جوانان غرب آسیا آماده خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای تیم جوانان بعد از بازگشت از مسابقات اربیل عراق اردوی برون مرزی در نظر گرفته شده است. برای برپایی این اردو مذاکراتی با دو کشور صربستان و ترکیه انجام شده است تا بتوانیم با سفر به آنها، ضمن پیگیری تمرینات، برگزار کننده دیدارهای تدارکاتی خوبی هم باشیم. قرار است ابتدا به صربستان سفر کنیم اما سفر به ترکیه به چگونگی اردوی صربستان بستگی دارد.

مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال تاکید کرد: در صورتیکه بتوانیم در صربستان، دیدارهای تدارکاتی خوبی برگزار کنیم اردوی برون مرزی خود را به طور کامل در این کشور ادامه خواهیم داد. در غیر اینصورت از صربستان به ترکیه هم سفر می‌کنیم تا در این کشور هم بتوانیم دیدارهایی داشته باشیم. البته صربستان سطح بالایی در بسکتبال دارد. من یکی دو بار به این کشور سفر کرده‌ام و احتمالا بتوانیم دیدارهای خوبی را در این کشور پیش‌بینی کنیم.

مشحون خاطرنشان کرد: در هر صورت برگزاری اردوی برون مرزی برای تیم جوانان قطعی است.

به گزارش مهر، تیم بسکتبال جوانان طی روزهای 2 تا 8 خردادماه در مسابقات قهرمانی غرب آسیا که در اردن برگزار می‌شود. این تیم در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جوانان غرب آسیا که به میزبانی عراق و طی روزهای 17 تا 23 تیرماه برگزار می‌شود نیز شرکت خواهد کرد. حضور در این دو رویداد بخشی از مراحل آماده‌سازی تیم جوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیاست که 28 مردادماه تا 6 شهریورماه در قطر برگزار خواهد شد.

کد خبر 2294977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha