۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۱۲

فداکار در نشست خبری مطرح کرد:

تشریح دلایل انتقال متین از ورامین/ به عنوان تیم معترض در مسابقات والیبال شرکت خواهیم کرد

تشریح دلایل انتقال متین از ورامین/ به عنوان تیم معترض در مسابقات والیبال شرکت خواهیم کرد

تهران - خبرگزاری مهر: مدیرعامل متین گفت: در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر والیبال به عنوان معترض در این مسابقات شرکت خواهیم کرد زیرا فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران سرمایه گذاران را جذب نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه علیرضا فداکار در نشست خبری با اصحاب رسانه با گلایه مندی از عدم همکاری مسئولان ورامین با تیم متین، از انتقال قریب الوقوع این تیم به شهرستان دامغان خبر داد.

مدیرعامل تیم متین در این نشست در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر دلایل انتقال این تیم از ورامین اظهار داشت: مسئولان شهرستان ورامین با تیم متین همکاری لازم را نکردند و ما حتی برای تمرین و برگزاری مسابقه در ورامین و برای تبلیغات محیطی هزینه می پرداختیم.

مالک متین نباید پاسخگوی احساسات جوانان ورامین باشد

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر درباره اینکه آیا مالک باشگاه متین می تواند جوابگوی احساسات و اشتیاق جوانان ورامینی باشد گفت: مالک متین نباید پاسخگوی احساسات جوانان ورامین باشد بلکه این مدیران و مسئولان شهرستان ورامین هستند که همکاری لازم را با مالک باشگاه نداشته و نتوانستند وی را حفظ کنند.

فداکار گفت: تیم متین ورامین برای ایجاد شور و نشاط ورزشی در این شهرستان بسیار تلاش کرد و در طول دو سال بیش از 13 میلیارد به ورزش این منطقه تزریق کرد اما نتیجه این همه تلاش چه شد. باید مسئولان ورامین بتوانند سرمایه گذاران را حفظ کنند.

این مسئول افزود: متین در طول دو سالی که در ورامین مستقر بود، فعالیت های فرهنگی زیادی را انجام داد که امام جمعه محترم این شهرستان در جریان این امور هستند.

فدراسیون والیبال اجازه استفاده از بازیکنان ملی پوشمان را در مسابقات جهانی نداد

فداکار در پاسخ به سوال دیگری درباره حمایت فدراسیون والیبال از تیم های خصوصی نیز بیان داشت: در فصل جدید رقابت های لیگ برتر والیبال به عنوان معترض در این مسابقات شرکت خواهیم کرد زیرا فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران سرمایه گذاران را جذب نمی کند که نمونه آن را در مسابقات جهانی مشاهده کردید که اجازه ندادند بازیکنان ملی پوش به همراه تیم متین به مسابقات بیایند.

در فصل جدید بازیکن ملی پوش جذب نخواهیم کرد

وی درباره استراتژی تیم متین دامغان در فصل جدید رقابت های لیگ برتر والیبال نیز گفت: در این فصل ما یک بازیکن ملی پوش هم که در تیم ملی حضور دارند، نخواهیم گرفت و در زمان مسابقات جهانی که به عنوان نماینده ایران حاضر خواهیم شد، از یار کمکی سایر تیم ها استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل تیم متین تأکید کرد: شهرستان دامغان دارای جوانان بااستعدادی است که می توان در عرصه والیبال از آنان استفاده کرد، به همین خاطر این تیم در دامغان مستقر خواهد شد و کارهای متین نیز در سمنان پیگیری می شود.

وی متذکر شد: در زمینه انتقال تیم متین به شهرستان دامغان رایزنی های مختلفی با مسئولان استان سمنان صورت گرفته است و در روزهای آینده نیز جلسه ای با فرماندار این شهرستان خواهیم داشت.

با هیچ گزینه ای برای سرمربی گری متین وارد مذاکره نشدیم

فداکار در پاسخ به سوال دیگری درباره آینده نیمکت این تیم نیز گفت: در کنار دانیله بانیولی گزینه های دیگری نیز برای سرمربی گری متین مطرح هستند اما هنوز با هیچ یک از گزینه ها وارد مذاکره نشده ایم و در زمینه جذب بازیکن نیز هنوز با بازیکنی قرارداد امضا نکرده ایم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در مسابقات جهانی عده ای از کادر فنی از همراهی متین ورامین کنار رفتند نیز اظهار داشت: قرارداد متین با کادر فنی تا پایان مسابقات آسیایی بود به همین خاطر به اعضای کادر فنی اعلام شد که نمی توانیم حقوق جدیدی را به تیم تزریق کنیم و اگر جایزه ای در مسابقات جهانی برنده شدیم، آن را بین تمام اعضا تقسیم خواهیم کرد که برخی به این دلیل تیم متین را همراهی نکردند.

کد خبر 2295733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha