۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۲۳

در گفتگو با مهر عنوان شد:

تست دوپینگ بگیرند که جای هیچ شبهه‌ای نباشد/ کمیته فوتسال مراقب باشد!

تست دوپینگ بگیرند که جای هیچ شبهه‌ای نباشد/ کمیته فوتسال مراقب باشد!

سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز می‌گوید از پیشنهاد تست دوپینگ از بازیکنان فوتسال در مراحل پایانی جام حذفی فوتسال استقبال می‌کند تا جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نماند.

اسماعیل تقی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دیدار برگشت تیم فوتسال شهرداری تبریز با ماهان تندیس قم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: به بازیکنانم تاکید کرده‌ام که نتیجه بازی رفت را فراموش کنند. در بازی برگشت تیم ماهان میزبان است ولی همه امیدواریم که با دست پر از زمین خارج شویم.

وی با بیان اینکه تیمش در بازی برگشت دفاعی نخواهد بود، تاکید کرد: ما بازی خودمان را انجام می‌دهیم. تدابیر لازم را هم اندیشیده‌ایم. حتی به فکر مساوی هم نیستیم و فقط پیروزی می‌خواهیم.

سرپرست تیم ماهان تندیس قم بعد از باخت این تیم به شهرداری در بازی رفت درخواست کرده بود در مراحل پایانی جام حذفی باید تست دوپینگ از بازیکنان گرفته شود. موضوعی که شائبه دوپینگ بازیکنان شهرداری را متبادر می‌کرد. با این حال سرمربی تیم شهرداری در این خصوص تصریح کرد: اتفاقا خود ما هم مشتاقیم که تست دوپینگ گرفته شود. فوتسال ما سالم است ولی تست دوپینگ بگیرند که دیگر جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نماند.

تقی پور ادامه داد: ما از این کارها بلد نیستیم! از پیشنهاد تست دوپینگ هم کاملا استقبال می‌کنیم. ما تمریناتمان را از اول فروردین ماه برای جام حذفی آغاز کردیم و دوپینگمان تمریناتمان بود.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز در پایان گفت: من از فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال خواهش می‌کنم که کاری کنند تا حق به حق‌دار برسد. کمیته فوتسال این بازی را جدی بگیرد و از همه لحاظ مراقب باشد.

تیم فوتسال شهرداری تبریز فردا پنجشنبه در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتسال، در شهر قم به مصاف تیم ماهان تندیس می‌رود. دیدار رفت این مسابقه با نتیجه 5 بر 3 به سود شهرداری به اتمام رسید.

کد خبر 2295806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha