۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸

کادر فنی تقویت می‌شود؛

کمیته فوتسال حرف آخر را زد/ خسوس سرمربی تیم‌ملی می‌ماند

کمیته فوتسال حرف آخر را زد/ خسوس سرمربی تیم‌ملی می‌ماند

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با اعلام رضایت از عملکرد سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: ما از خسوس کاندلاس رضایت داریم و به همین خاطر وی سرمربی تیم ملی باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از شکست ایران برابر ژاپن در فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا و کسب عنوان نایب قهرمانی، انتقادهایی به عملکرد "خسوس کاندلاس" سرمربی تیم ملی مطرح شد و حتی پیشنهادهایی برای تغییر سرمربی به میان آمد. با این حال کمیته فوتسال پس از بررسی و ارزیابی عملکرد خسوس در طول مسابقات به این نتیجه رسید که کار را با همین مربی ادامه بدهد.

سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: ما صد درصد کارمان را با خسوس ادامه می‌دهیم. من در فرودگاه هم بازیکنان را جمع کردم و به آنها گفتم که با یک باخت آن هم در ضربات پنالتی سرمربی را عوض نمی‌کنند. اگر اینطور بود که مربی ژاپن باید امسال سه بار اخراج می‌شد.

وی افزود: اگر بخواهیم با آوردن سرمربی جدید کار را از صفر شروع کنیم دوباره همه چیز به هم می‌خورد. ما با خسوس تا پایان سال 1393 قرارداد داریم و کار را با وی ادامه می‌دهیم. به حرف‌های چند نفر که دنبال منافع شخصی خود هستند، توجه نمی‌کنیم و برای رسیدن به هدف مورد نظر، مسیرمان را طی می‌کنیم.

رئیس کمیته فوتسال تاکید کرد: قطعا اگر خسوس در جام ملت‌ها نتایج خوبی نمی‌گرفت می‌توانستیم طبق یکی از بندهای قرارداد، با او قطع همکاری کنیم ولی اکثر کارشناسان بی طرف از عملکرد تیم ملی راضی بودند.

وی همچنین از تداوم سیاست جوانگرایی در تیم ملی خبر داد و افزود: ما با خسوس به این جمعبندی رسیدیم که تیم ملی باید جوانتر هم بشود. این برای جام جهانی بعدی خوب است. به این ترتیب جوانگرایی در تیم ملی ادامه دارد زیرا ما واقعا از این کار نتیجه گرفته‌ایم.

به گفته افتخاری، ادامه همکاری خسوس احتمالا با تقویت کادر فنی‌اش توام خواهد شد. وی در این خصوص تاکید کرد: ما باید دستیاران خسوس کاندلاس را تقویت کنیم تا در شرایط بحرانی و بعضی از زمان‌ها، وی در نماند و به او کمک شود.

وی در پاسخ به این پرسش که "کدام مربیان برای اضافه شدن به کادر فنی تیم ملی مد نظر کمیته فوتسال هستند"؟، تصریح کرد: فعلا فرد خاصی در نظرم نیست. چند نفری در ذهنم هستند ولی اول باید با کمیته فنی فدراسیون فوتبال صحبت کنیم و نظر آنها را بدانیم.

افتخاری همچنین گفت: در مرحله بعدی، این خسوس است که باید درباره دستیارش نظر بدهد. ما به هیچ وجه دنبال تحمیل فرد یا افراد خاصی به خسوس نیستیم و در تفاهم کامل با وی، دستیار جدیدش را انتخاب خواهیم کرد.

 

کد خبر 2295843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha