۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۵۷

شاهرخ شهنازی:

زمانی والیبال ایران آرزوی گرفتن یک ست از ژاپن و کره را داشت

زمانی والیبال ایران آرزوی گرفتن یک ست از ژاپن و کره را داشت

دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم والیبال نوجوانان ایران در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بازدید و با کادرفنی و بازیکنان این تیم گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شاهرخ شهنازی در این بازدید ضمن ابراز خرسندي از شرایط فيزيكی بازيكنان تیم والیبال نوجوانان کشورمان در گفتگو با محمد وکیلی سرمربی این تیم از کلیه مسايل ريز و برنامه‌هاي تیم ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آگاه شد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در جمع کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: از اینکه تیم والیبال نوجونان از بهترين و مجرب‌ترین كادر فنی ایرانی بهره می‌برد خوشحال هستم.

وی با یادآوری اینکه زمانی والیبال ایران در آرزوی گرفتن امتیاز یک ست از بازی برابر تیم‌های کره‌جنوبی و ژاپن بود، خاطرنشان کرد: فدراسیون والیبال در چند سال اخیر برنامه‌ریزی بسیار خوبی داشته است که منجر به پیشرفت این رشته ورزشی ایران شده است. این موفقیت جز با مدیریت خوب داورزنی و همکاری و تلاش‌های خانواده بزرگ والیبال میسر نبود.

شهنازی با تاکید بر اینکه کمیته ملی المپیک از تمامی تیم‌های والیبال حمایت می‌کند، گفت: هر مشکلی در آکادمی ملی المپیک دارید حتما گزارش کنید تا برطرف شود.  با توجه به اینکه بازیکنان تیم والیبال نوجوانان همگی از دانش آموزان هستند، اگر در بحث امتحانات پایان سال نیز با مشکلی روبرو هستید اعلام کنید تا با مکاتبه با آموزش پرورش و حتی استانداری محل سکونت هر بازیکن این تیم مشکل برطرف شود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک همچنین در گفتگو با تمامی بازیکنان اطلاعاتی از جمله نام، سن، اندازه قد و شهر محل سکونت آنان را جویا شد. سپس از تكنولوژي جديد ويديو استريمينگ كه براي نخستین بار در تمرينات نوجوانان بكار گرفته شده است، بازديد كرد و محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران و علیرضا طلوع کیان گزارشی از نحوه کار و استفاده از ویدیو استریمینگ ارائه کردند.

ويديو استريمينگ تصوير حركت بازيكنان را ٨ ثانيه پس از تكنيك بر روي ديوار نشان مي‌دهد تا بازيكنان تكنيك‌هاي غلط انجام داده در تمرينات را اصلاح کنند.
 

کد خبر 2295937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha