۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۲۸

هادی طباطبائی:

بعید می‌دانم افشارزاده موفق شود/ بعضی‌ خود را صاحب استقلال می‌دانند

بعید می‌دانم افشارزاده موفق شود/ بعضی‌ خود را صاحب استقلال می‌دانند

دروازه بان پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه بعید می دانم بهرام افشارزاده بتواند در استقلال موفق باشد گفت: عده ای در این باشگاه حضور دارند که فکر می کنند مالک اصلی این تیم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی طباطبایی پس از نشست کوتاهی که امروز چهارشنبه با مدیرعامل جدید باشگاه استقلال داشت با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: امروز چند دقیقه ای خدمت آقای افشارزاده رسیدم تا حضورش را در استقلال به او تبریک بگویم اگرچه باید بگویم من خود نیز یک استقلالی هستم و به این تیم علاقه دارم، اما متاسفانه عده ای وجود دارند که خود را مالک اصلی این باشگاه می دانند.

دروازه سابق تیم ملی ایران با اظهار نگرانی از حضور افشارزاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بعید می دانم آقای افشارزاده بتواند در استقلال موفق شود. مدیریت ستادی با مدیریت اجرایی تفاوت های بسیاری دارد و من نگران آینده وضعیت استقلال هستم.

طباطبایی خاطرنشان کرد: افشارزاده باید بداند که باشگاه استقلال با کمیته المپیک تفاوت‌های بسیاری دارد و به همین دلیل کار او در استقلال به مراتب سخت تر از حضور در کمیته المپیک است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی در جام‌جهانی عملکرد خوبی خواهد داشت یا خیر گفت: به نظر من تیم ملی ما می تواند بازی های خوبی را از خود ارایه داده تا بتواند عملکرد موفقی داشته باشد اما اگر می خواهیم در دوره های بعد موفق باشیم و در تمام دوره های جام جهانی حضور داشته باشیم باید با یک برنامه ریزی خاص خود را برای آینده آماده کنیم تا وقفه های پی در پی برای حضور را جام جهانی به وجود نیاید.

دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران تاکید کرد: نباید به گونه ای باشد که ما 2014 در جام جهانی باشیم اما دو دوره بعد نتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید با یک برنامه ریزی خاص و دقیق سعی کنیم همانند برخی از کشورهای آسیایی حضوری پررنگ در جام جهانی داشته باشیم.

طباطبایی در پایان و در خصوص این که قرار است حسین فرکی جایگزین کی‌روش شود گفت: فرکی یکی از مربیان با دانش ماست که سال ها تجربه کار مربیگری دارد و از لحاظ اخلاقی و فرهنگی بسیار زبانزد خاص و عام است و به نظر من در صورت عدم حضور کی‌روش بعد از جام جهانی در تیم ملی می تواند با تجربه ای که از حضور در جام جهانی به عنوان یک مربی داشته است جایگزین بسیار مناسبی برای کی‌روش باشد. 

کد خبر 2295965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha