۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۹

پیام تسلیت کمیته المپیک و فدراسیون کشتی به مناسبت درگذشت سلیمانی

پیام تسلیت کمیته المپیک و فدراسیون کشتی به مناسبت درگذشت سلیمانی

کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی طی پیام هایی جداگانه درگذشت علیرضا سلیمانی، تنها دارنده مدال طلای سنگین وزن جهان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا سلیمانی، پیشکسوت کشتی ایران و دارنده 6 بازوبند پهلوانی کشور و تنها دارنده مدال طلای سنگین وزن جهان صبح امروز چهارشنبه پس از مدت ها بیماری در سن 59 سالگی درگذشت.

در همین ارتباط فدراسیون کشتی طی پیامی درگذشت این قهرمان کشتی ایران و جهان را به  خانواده محترم وی و جامعه ورزش کشور تسليت گفت و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم آرزو کرد.

کمیته ملی المپیک نیز طی پیامی درگذشت علیرضا سلیمانی را به جامعه کشتی و ورزش کشور تسلیت گفته است. در این پیام آمده است:

علیرضا سلیمانی پیشکسوت ارزنده کشتی کشورمان که سال‌ها در عرصه کشتی قهرمانی برای کشور عزیزمان در عرصه بین‌المللی افتخار آفرینی کرده است و قهرمان چندین دوره کشتی پهلوانی کشور نیز می‌باشد صبح امروز در گذشت.

وی در رقابت‌های جهانی 1989 ضمن کسب مدال طلای سنگین وزن این مسابقات خالق پیروزی ارزشمندی برابر رقبای قدرتمند جهانی شد تا پرچم جمهور اسلامی ایران بالاتر از پرچم آمریکا و شوروی سابق درآید بطوریکه مردم و دوستداران ورزش به رغم گذشته سالیان سال، هنوز این پپروزی ارزشمند را خاطر دارند.

کمیته ملی المپیک درگذشت مرحوم علیرضا سلیمانی پیشکسوت ورزش کشتی را به خانواده محترم و بازماندگان ایشان، جامعه ورزش کشور بخصوص اهالی کشتی و ملت بزرگ ایران تسلیت گفته و برای آن مرحوم از درگاه ایزدمنان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگانش صبر جمیل و اجر جزیل آرزومند است.

 

کد خبر 2295979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha