۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳

گودرزی:

توسعه فضاهای ورزشی در برنامه دولت است/ افزایش سرانه ورزش در استان‌ها

توسعه فضاهای ورزشی در برنامه دولت است/ افزایش سرانه ورزش در استان‌ها

بوشهر - خبرگزاری مهر: وزیر ورزش و جوانان گفت: توسعه فضاهای ورزشی در برنامه دولت است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود گودرزی صبح شنبه در آئین افتتاح طرح‌های ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی در راستای توسعه فضاهای ورزشی در استان‌های مختلف صورت گرفته است و تلاش داریم تا شاهد گسترش بیش از پیش این فضاها باشیم.

وی اضافه کرد: ورزش نقش بسیار مهمی در پویایی جامعه دارد و لازم است که زیرساخت‌های ورزشی به خوبی توسعه یابد تا جوانان به عنوان نیروی توسعه و پیشرفت کشور بتوانند از این امکانات به خوبی بهره‌مند شوند.

وزیر ورزش و جوانان از افزایش سرانه ورزش در استان‌ها به عنوان یکی از برنامه‌های مهم دولت یاد کرد و ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی را در دستور کار داریم و برنامه‌ریزی خوبی بدین منظور صورت گرفته است.

گودرزی با اشاره به اهمیت بالای توسعه زیرساخت‌ها در نقاط محروم، اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای افزایش امکانات ورزشی جوانان به ویژه در مناطق محروم و دوردست در دولت صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این آئین با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه فضاهای ورزشی استان بوشهر، بیان داشت: طرح‌های بسیار خوبی در این زمینه افتتاح شده و پروژه‌های بسیار مهمی نیز در دست اجرا داریم.

رضا جمشیدی تصریح کرد: سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کنگان برکات بسیار زیادی برای استان بوشهر داشته است و شاهد اجرای طرح‌های مناسبی در این راستا هستیم.

وی تاکید کرد: دولت توجه بسیار زیادی به جوانان دارد و برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای فعالیت جوانان در بخش های مختلف از جمله ورزش داشته است که ما نیز تلاش داریم تا در استان بوشهر بتوانیم این برنامه‌ها را به خوبی اجرا کنیم.
 

کد خبر 2297551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha