۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۰۵

با حضور تنها یک کاندیدا؛

انتخابات فدراسیون شمشیربازی دوشنبه برگزار می‌شود

انتخابات فدراسیون شمشیربازی دوشنبه برگزار می‌شود

مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی در حالی روز دوشنبه برگزار می‌شود که فضل الله باقرزاده همانند چهار سال پیش تنها کاندیدای آن است.

به گزارش خبرنگار مهر، طی مهلت 10 روز کاری (23 فرودین‌ماه تا 3 اردیبهشت‌ماه) که از سوی وزارت ورزش و جوانان برای ثبت‌نام از کاندیداهای مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی در نظر گرفته شد، فضل الله باقرزاده تنها فردی بود که برای حضور در این مجمع اعلام آمادگی رسمی کرد.

بر این اساس مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی با حضور تنها یک کاندیدا برگزار می‌شود. این مجمع ساعت 10 روز دوشنبه در سالن همایش مجموعه آکادمی ملی المپیک و به ریاست نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد. در صورتیکه باقرزاده در این مجمع انتخاباتی نصف به علاوه یک رای از مجموع آرای ماخوذه را به خود اختصاص دهد برای چهار سال دیگر رئیس فدراسیون شمشیربازی باقی خواهد ماند.

باقرزاده چهار سال پیش در مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی که دوازدهم خرداد ماه برگزار شد با کسب 41 رای از میان 42 رای ماخوذه (یک رای سفید بود) رئیس فدراسیون شمشیربازی شد در حالی پنج ماه پیش از آن سرپرستی این فدراسیون را بر عهده داشت.

البته باقرزاده علاوه بر چهار سال گذشته طی سال‌های 1382 تا 1385 هم ریاست فدراسیون شمشیربازی را بر عهده داشت اما بهمن‌ماه سال 85 یعنی دو ماه بعد از دو مدال برنزی انفرادی و تیمی که شمشیربازان اپه در بازی‌های آسیایی دوحه کسب کردند، از سمت خود برکنار شد. بعد از این برکناری فدراسیون شمشیربازی به ترتیب توسط مهدی محمدزاده (هشت ماه سرپرستی)، جواد یزدان‌پناه (سه ماه سرپرستی)، غلامحسین عسگری (10 ماه سرپرستی + 1/5 سال ریاست) اداره شد تا اینکه باقرزاده دوباره مدیریت این فدراسیون را بر عهده گرفت.

در صورتیکه باقرزاده در مجمع انتخاباتی روز دوشنبه صاحب آرای لازم (نصف + یک) شود برای دومین دوره متوالی ریاست فدراسیون شمشیربازی را برعهده خواهد گرفت.

پیمان فخری، دبیر فدراسیون شمشیربازی دبیر مجمع انتخاباتی این فدراسیون است.

 

کد خبر 2297942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha