۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۵۰

شمشیربازی جایزه بزرگ بلغارستان؛

صعود سه شمشیرباز ایران به جدول 64 نفره/ یک ایرانی قطعا حذف می‌شود!

صعود سه شمشیرباز ایران به جدول 64 نفره/ یک ایرانی قطعا حذف می‌شود!

مرحله مقدماتی مسابقات شمشیربازی اسلحه سابر جایزه بزرگ بلغارستان با صعود هر سه شمشیرباز اعزامی ایران به جدول 64 نفره همراه بود. البته به دلیل قرعه بازی‌ها، حذف یکی از شمشیربازان کشورمان در این مرحله قطعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، 105 شمشیرباز شرکت کننده در مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ بلغارستان از امروز شنبه رقابت‌های خود در این رویداد را آغاز کردند. در این میان مجتبی عابدینی در مرحله مقدماتی نمایندگان لهستان، ژاپن، روسیه و بلغارستان را شکست داد و به جدول 64 نفره صعود کرد.

علی پاکدامن هم مقابل ورزشکارانی از کره‌جنوبی، چین، فرانسه، رومانی و بلغارستان پیروز شد و از جدول مقدماتی به جدول 64 نفره صعود کرد. محمد رهبری هم با از پیش رو بر داشتن حریفانی از قزاقستان، آمریکا، مکزیک و بلغارستان موفق به این صعود کرد.

بدین ترتیب هر سه نماینده اعزامی ایران به مسابقات شمشیربازی اسلحه سابر جایزه بزرگ بلغارستان موفق به صعود به جدول 64 نفره این رقابت ها شدند. دیدارهای این مرحله روز یکشنبه برگزار می شود که طی آن پاکدامن به مصاف "فرولو" از قزاقستان می‌رود و دو نماینده دیگر کشورمان یعنی محمد رهبری و مجتبی عابدینی هم رو در روی هم قرار می‌گیرند. بر این اساس حذف یکی از سه نماینده ایران در جدول 64 نفره مسابقات قطعی است.

به گزارش مهر، این برای دومین‌بار طی یک سال گذشته است که این دو شمشیرباز اسلحه سابر در یک رویداد مقابل هم قرار می‌‍گیرند. سال گذشته در مرحله چهارم نهایی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا نیز قرعه بازی ها رهبری و عابدینی را رو در روی هم قرار داد که طی آن عابدینی موفق به کسب پیروزی شد و در نهایت مدال برنز آن مسابقات را از آن خود کرد.

کد خبر 2298082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha