۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۰۷

رهبری و پاکدامن حذف شدند؛

عابدینی به جدول 16 نفره مسابقات شمشیربازی بلغارستان صعود کرد

عابدینی به جدول 16 نفره مسابقات شمشیربازی بلغارستان صعود کرد

مجتبی عابدینی با غلبه بر شمشیرباز ایتالیایی که رنکینگ پنجم جهان را در اختیار دارد به جدول 16 نفره مسابقات جایزه بزرگ بلغارستان راه یافت. علی پاکدامن و محمد رهبری دیگر نمایندگان ایران در این رقابت ها بودند که در جدول 64 نفره به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات شمشیربازی اسلحه سابر جایزه بزرگ بلغارستان که از روز گذشته با حضور 105 بازیکن برتر جهان آغاز شد، امروز یکشنبه با برگزاری دیدارهای جدول 64 نفره پیگیری شد.

مجتبی عابدینی و محمد رهبری دو نماینده ایران در جدول 64 نفره مسابقات شمشیربازی اسلحه سابر جایزه بزرگ بلغارستان بودند که در این مرحله به مصاف هم رفتند و طی آن عابدینی موفق شد حریف ایرانی خود را 15 بر 11 شکست دهد و به جدول 32 نفره صعود کند. علی پاکدامن هم که موفق به صعود به جدول 64 نفره شده بود مقابل حریف قزاقستانی به نام "فرولو" 15 بر 14 شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

اما در جدول 32 نفره مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ بلغارستان مجتبی عابدینی به مصاف "لوئیجی ساملی" ایتالیایی که رنکینگ پنجم جهان را در اختیار دارد رفت و موفق شد این بازیکن قدرتمند را با نتیجه 15 بر 16 شکست دهد و به جدول 16 نفره صعود کند. ساملی در حالی متحمل این شکست شد که یک ماه پیش در مسابقات جایزه بزرگ شیکاگو به عنوان قهرمانی دست یافته بود.

کد خبر 2298788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha