۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۱۰

پلی‌آف NBA؛

قهرمانی کنفرانس غرب به سن‌آنتونیو رسید/ تقابل تیم دانکن و لبرون جیمز

قهرمانی کنفرانس غرب به سن‌آنتونیو رسید/ تقابل تیم دانکن و لبرون جیمز

تیم بسکتبال سن آنتونیو اسپرز با پیروزی مقابل اوکلاهما سیتی ثاندرز در وقت‌های اضافی عنوان قهرمانی رقابتهای کنفرانس غرب NBA را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های بسکتبال اوکلاهما سیتی ثاندرز و سن‌آنتونیو اسپرز بامداد امروز یکشنبه در ششمین دیدار فینال رقابتهای حرفه‌ای NBA برابر هم صف آرایی کردند که در پایان تیم اسپرز برابر میزبان خود 112 بر 107 برنده شد. دو تیم پایان چهار کوارتر به تساوی در عدد 101 دست یافته بودند. بدین ترتیب تیم اسپرز در مجموع دیدارهای رو در رو 4 بر 2  از حریف خود پیش افتاد و به دیدار پایانی فصل راه یافت.

بازیکنان تیم اوکلاهما پس از شکست برابر سن آ نتونیو با چشمانی اشک‌بار زمین مسابقه را ترک کردند

در بازی امروز این دو تیم که در حضور 18 هزار و 203 تماشاگر سالن "چساپیک انرجی" شهر اوکلاهما برگزار شد "بوربیس دیاو" و "تیم دانکن" به ترتیب با کسب 26 و 19 امتیاز در ترکیب تیم بهترین بازیکنان تیم اسپرز بودند. در تیم میزبان نیز "راسل وستبروک" و "کوین دورانت" 34 و 31 امتیاز کسب کردند اما تیم شان در وقت‌های اضافی بازی را واگذار کرد.

بدین ترتیب تیم‌های میامی هیت و سن آنتونیو اسپرز برگزار کننده دیدار پایانی رقابتهای این فصل لیگ حرفه‌ای NBA هستند. رویارویی "لبرون جیمز" و "تیم دانکن" فورواردهای سرشناس دو تیم در این مسابقه جالب توجه خواهد بود.

کد خبر 2302469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha