۱۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۵

طاهری در گفتگو با مهر:

امیدوارم گیتی پسند منحل نشود/ پیشنهاد شمسایی برایم افتخار است

امیدوارم گیتی پسند منحل نشود/ پیشنهاد شمسایی برایم افتخار است

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه هنوز تکلیف این تیم برای تیم‌داری در فصل آینده لیگ برتر مشخص نیست، گفت: امیدوارم مسئولان باشگاه از تیم‌داری در فوتسال انصراف ندهند و گیتی پسند منحل نشود.

محمد طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت تیم فوتسال گیتی پسند و احتمال عدم تیم‌داری این باشگاه در فصل آینده با بیان مطلب فوق اظهار کرد: من هنوز در این خصوص چیزی نشنیده‌ام. به ما اعلام شد که بعد از تعطیلات، جلسات مسئولان باشگاه برگزار می‌شود و پس از تصمیم‌گیری نهایی به ما خبر می‌دهند.

وی افزود: فعلا که منتظر هستیم تا ببینیم چه پیش می‌آید. امیدوارم تیم گیتی پسند منحل نشود و مسئولان باشگاه از تیم‌داری منصرف نشوند.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه هنوز با این باشگاه تسویه حساب نکرده است، گفت: من از سال‌های گذشته از باشگاه طلب زیادی دارم و مسئولان هم قول داده‌اند در روزهای آینده مطالباتم را پرداخت کنند.

طاهری درباره پیشنهاد وحید شمسایی به وی برای حضور در تیم دبیری تبریز برای سال آینده هم تاکید کرد: من یکسال دیگر با گیتی پسند قرارداد دارم و منتظرم تا ببینم وضعیت باشگاه چه می‌شود. البته شمسایی از دوستان قدیمی من است و اینکه او به من پیشنهاد داده است، باعث افتخارم است. شمسایی خودش یک مربی و بازیکن حرفه‌ای است و وقتی متوجه شد با گیتی پسند قرارداد دارم، همه چیز را به وضعیت باشگاهم منوط کرد.

 

کد خبر 2304844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha