۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۴۲

سردار سرتیپ سلامی:

روند رو به جلوی گروه های افراطی در عراق معکوس خواهد شد/ مسلمانان دشمنان خود را شناخته‌اند

روند رو به جلوی گروه های افراطی در عراق معکوس خواهد شد/ مسلمانان دشمنان خود را شناخته‌اند

سمنان - خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به اینکه در کشور سوریه که عرصه تقابل نظام سلطه و کشورهای اسلامی حامی مقاومت است، روند معکوس شده است، گفت: بی تردید روند رو به جلوی گروه های افراطی در عراق معکوس خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ حسین سلامی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بيان اينكه هر ملتي بر اساس هويت خودساخته عمل مي‌كند، تاكيد كرد: دشمنان اسلام مي‌خواهند نقشه هويتي ملت‌هاي مسلمان را تضعيف كنند و اجازه ندهند مسلمانان داراي تفكر، اقتصاد و فرهنگ مستقل باشند.

وی با بیان اینکه مقاومت ملت ايران در سايه رهبري‌هاي ولايت فقيه براي اين است كه نشان دهند عصر سلطه استعمار پايان يافته است گفت: مسلمانان دشمنان خود را شناخته‌اند.

جانشين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي افزود: آنچه امروز به دست آمده از گذرگاه يك جهاد سخت و همه‌جانبه همچون صدر اسلام حاصل شده است.

سلامي ضمن بیان اینکه اگر مقاومت نمي‌كرديم آرايشي از قدرت‌هاي جهاني به نام "1+5" شكل نمي‌گرفت، بيان داشت: دشمن در حال عقب‌نشيني است و منظومه مقاومت به صبح نزديك شده است.

وی با اشاره به پيشرفت‌هاي روزافزون سپاه در حوزه‌هاي دريايي، هوا فضا، موشكي، زميني و ...، گفت: سپاه همچنان جواني، شادابي و شهادت‌طلبي خود را حفظ كرده است.

جانشين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به دستاوردهای نظام اسلامی و سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه تهدیدات در ابعاد و مقیاس جهانی بر علیه ما است اما به لطف الهی آمادگی کامل برای رویارویی با هر دشمنی را داریم. البته قدرت دفاعی ما متکی به سیستم های دفاعی و بازدارنده است، ضمن اینکه سپاه پاسداران در سال‌های اخیر به خوبی توانسته است نیازهای خود را شناسایی و در راستای رفع آنها حرکت کند.

سلامی با اشاره به اینکه نگران هیچگونه تهدیدی علیه ایران اسلامی در هیچ سمت و ابعادی نیستیم، به نا آرامی های عراق اشاره کرد و گفت: بی تردید روند رو به جلوی گروه های افراطی در عراق معکوس خواهد شد.

وی به شکست های نظام سلطه در رویارویی با دنیای اسلام اشاره و تصریح کرد: همانطور که در کشور سوریه که عرصه تقابل نظام سلطه و کشورهای اسلامی حامی مقاومت است، روند معکوس شد، در کشور عراق نیز روند نا امنی ها که ثمره مداخلات نظام سلطه است معکوس می شود.

جانشين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در خاتمه تصریح کرد: اتفاقاتی که امروز در کشورهای مختلف و از جمله در عراق روی می‌دهد ثمره مداخلات نظامی آمریکا و دولت‌های غربی است.

کد خبر 2310239

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha