۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲

مشحون با اشاره به پایان ریاستش:

حکم سرپرستی نگرفته‌ام اما کارم را می‌کنم/ کاش انتخابات دیروز برگزار می‌شد

حکم سرپرستی نگرفته‌ام اما کارم را می‌کنم/ کاش انتخابات دیروز برگزار می‌شد

رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر پایان دوره چهار ساله ریاستش در این فدراسیون گفت: بارها از مسئولان وزارت ورزش خواسته‌ام تکلیف بسکتبال را مشخص کنند اما هر بار گفته‌اند کارتان را انجام دهید و به این مسائل کاری نداشته باشید. از حالا به بعد و تا زمانی که باید باشم هم کارم را انجام می‌دهم بدون اینکه حکم سرپرستی گرفته باشم. مشحون همچنین از عملکرد تیم ملی در کاپ آسیا ابراز نارضایتی کرد.

محمود مشحون در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه دوره چهارساله ریاستش در فدراسیون بسکتبال روز گذشته (شنبه) به پایان رسید، اظهار داشت: البته باید همچنان کارم را دنبال کنم. این طور بگویم که نه خودم برنامه خاصی دارم و نه برنامه‌ای از طرف مسئولان ورزش برایم تعریف شده است پس همچنان طبق روال گذشته به کارم ادامه می‌دهم.

وی با تاکید بر اینکه هنوز زمان انتخابات دوره جدید فدراسیون بسکتبال از سوی وزارت ورزش اعلام نشده، تصریح کرد: از نظر خود من بهترین زمان برای برگزاری انتخابات همین دیروز بود که دوره چهارساله من تمام شد اما به هر حال وزارت ورزش و مسئولانش در این زمینه تصمیم گیرنده هستند و هنوز هم هیچ زمانی را برای برگزاری انتخابات مشخص نکرده‌اند.

رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه برای ادامه فعالیت در این فدراسیون - با توجه به اتمام دوره چهارساله ریاست – هیچ حکمی تحت عنوان سرپرستی از وزارت ورزش دریافت نکرده، خاطرنشان کرد: بارها از وزیر ورزش و معاونانش تقاضا کرده‌ام که تکلیف بسکتبال مشخص شود اما همیشه گفته‌اند کارتان را انجام دهید و به این مسائل هم کاری نداشته باشید. من هم طبق روال گذشته کارم را دنبال می کنم تا مشخص شدن زمان انتخابات و برگزاری آن. 

مشحون در مورد اینکه گفته شده انتخابات فدراسیون بسکتبال بعد از بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود، تاکید کرد: در هر صورت من تابع هر تصمیمی هستم که از سوی وزارت ورزش گرفته خواهد شد. تا لحظه‌ای که باید باشم، خواهم بود و به مسئولیتم در فدراسیون بسکتبال رسیدگی می‌کنم اگر چه از نظر خودم بهتر است هر چه زودتر انتخابات برگزار شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال در بخش دیگری از گفتگو با مهر در مورد عملکرد تیم ملی در مسابقات کاپ آسیا طی دو دیداری که مقابل ژاپن و چین داشت، گفت:چگونگی نمایش بازیکنان در این دو دیدار و نتایجی که به دست آوردند به هیچ وجه راضی کننده نیست. درست است که بازیکنان مقابل ژاپن پیروز شدند اما عملکرد خیلی قابل قبولی نداشتند ضمن اینکه شکست برابر چین هم اصلا در حد انتظار نبود.

وی یادآور شد: البته انتظار هم نداشتیم تیم ملی نتایج خیلی بزرگی داشته باشد به هر حال ما این تیم را با یک ترکیب آزمایشی به چین اعزام کردیم تا در قالب مسابقات کاپ آسیا نفرات آن مورد بررسی قرار بگیرند اما به هر حال فکر هم نمی‌کردیم مقابل چین بازنده شوند.

محمود مشحون در پایان گفت: امیدواریم تیم ملی در کاپ آسیا بازی به بازی بتواند عملکرد بهتری داشته باشد و در نهایت هم سهمیه جام ملت‌ها را کسب کند.

کد خبر 2330490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha