۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶

دو انتصاب در هرمزگان/

سرپرست جهاد دانشگاهی هرمزگان معرفی شد/سرپرست دانشگاه هرمزگان منصوب شد

سرپرست جهاد دانشگاهی هرمزگان معرفی شد/سرپرست دانشگاه هرمزگان منصوب شد

بندرعباس - خبرگزاری مهر: دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور طی حکمی دکتر “سهیل دادخواه" را به سمت سرپرستی جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این حکم آمده است: با عنایت به تعهد، سوابق و تجربه ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم بعنوان سرپرست جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان منصوب می شوید. انتظار دارد تمامی مساعی خویش را در جهت توسعه و ارتقاء بیش از پیش فعالیت های جهاد دانشگاهی به کار بندید. امید است با یاری خداوند متعال و همکاری و همدلی همه ی جهادگران عزیز جهاد دانشگاهی در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

دکتر سهیل دادخواه عضویت در هیئت علمی جهاد دانشگاهی هرمزگان، مدیر گروه مدیریت مرکز آموزش عالی علمی کابردی جهاد دانشگاهی بندرعباس، سرپرست مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی هرمزگان و سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی هرمزگان را در کارنامه دارد.

سرپرست دانشگاه هرمزگان منصوب شد

دکتر رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر علی اکبر شیخی فینی را به سمت سرپرستی دانشگاه هرمزگان منصوب کرد.

در این حکم آمده است: "امید است با توکل به خداوند سبحان ، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه هرمزگان را برپایه قوانین،سیاست ها وبرنامه های مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی ، مبانی علمی ، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنند.

وزیر علوم ، همچنین در نامه ای جداگانه از زحمات دکتر احمد نوحه گر رئیس سابق دانشگاه هرمزگان در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

دکترعلی اکبر شیخی فینی عضو هیئت علمی گروه مشاوره و راهنمایی دانشگاه هرمزگان است  و از سوابق اجرایی وی می توان به تصدی مسئولیت معاونت آموزشی دانشگاه هرمزگان و نایب رئیسی هیات نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان هرمزگان اشاره کرد.

 

 

کد خبر 2336628

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha