۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۸:۵۱

به عنوان حریف تمرینی؛

پینگ‌پنگ‌بازان مجارستانی به تهران آمدند

پینگ‌پنگ‌بازان مجارستانی به تهران آمدند

هفت بازیکن از تیم‌های ملی تنیس روی میز مردان و زنان مجارستان به عنوان حریف تمرینی اعضای تیم‌های نوجوانان و جوانان صبح امروز به تهران سفر کردند. بانوان مجارستانی به عنوان حریف تمرینی با ندا شهسواری، نماینده ایران در بازی‌های آسیایی نیز تمرین خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سه نفر از مسافران تنیس روی میز مجارستان از تیم بانوان این کشور هستند. این بازیکنان همراه با مربی خود به ایران سفر کرده‌اند و قرار است تا 6 شهریورماه به عنوان حریف تمرینی در اردوی تیم‌های نوجوانان و جوانان حضور داشته باشند.

البته دعوت از پینگ‌پنگ‌بازان مجارستانی به ایران بیشتر در راستای آماده‌سازی ندا شهسواری برای حضور در بازی‌های آسیایی انجام شده است. به همین منظور این پینگ‌پنگ‌باز کشورمان که تجربه حضور در المپیک لندن را هم دارد نیز طی مدت زمان حضور مجارستانی‎ها در تهران، تمریناتش را در کنار آنها دنبال خواهد کرد.

اما اردوی مشترک اعضای تیم‌های نوجوانان و جوانان در بخش پسران با پینگ‌پنگپ‌بازان مجارستانی به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود. به همین منظور این بازیکنان امروز عازم اصفهان خواهند شد تا از فردا تمرینات مشترک‌شان را در این شهر آغاز کنند.

 

 

کد خبر 2352801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha