۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۰

برنامه تمرینی پینگ‌پنگ‌بازان آسیایی/ اعزام به اشلاگرهم در برنامه هست

برنامه تمرینی پینگ‌پنگ‌بازان آسیایی/ اعزام به اشلاگرهم در برنامه هست

دو نماینده تنیس روی میز ایران در بازی‌های آسیایی تا زمان اعزام به محل برگزاری این بازی‌ها در کره‌جنوبی طی دو مرحله در اردوی آماده‌سازی مازندران و کمپ تمرینی اشلاگر شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون تنیس روی میز نوشاد عالمیان و افشین نوروزی را به عنوان نمایندگان ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی معرفی کرده است. این دو بازیکن تا روز گذشته همراه با نیما عالمیان و پوریا عمرانی پیگیر تمرینات‌شان در اردوی آماده‌سازی خوزستان بودند. با توجه به استعفای احمد جعفری‌پور از سرمربیگری تیم ملی تنیس روی میز، این مرحله از تمرینات زیر نظر حسین عمرانی برگزار شد.

اما چهار پینگ‌پنگ‌باز ملی‌پوش ایران روز گذشته به اردوی خود در خوزستان پایان دادند. آنها پس از یک هفته استراحت و از هشتم شهریورماه برگزار کننده اردوی آماده‌سازی دیگری در مازندران خواهند بود که تا نیمه شهریورماه ادامه خواهد داشت. برای این مرحله از تمرینات رحمت عالمیان هم به عنوان مربی تمرینی در کنار ملی‌پوشان خواهند بود. در ادامه اعزام به اتریش در برنامه پینگ‌پنگ‌بازان قرار داده شده تا آنها پیگیر تمرینات‌شان در کمپ بین‌المللی اشلاگر شوند.

البته برای حضور در کمپ اشلاگر هم علاوه بر نوشاد عالمیان و افشین نوروزی، نمایندگان ایران در بازی‌های آسیایی، دو بازیکن دیگر تیم ملی تنیس روی میز یعنی نیما عالمیان و پوریا عمرانی هم در ترکیب تیم اعزامی حضور خواهند داشت. این بازیکن بدون مربی ایرانی به اتریش سفر می‌کنند و قرار است زیر نظر مربیان کمپ اشلاگر تمرینات خود در این کمپ را دنبال کنند.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی تنیس روی میز در اتریش تا 28 شهریورماه دنبال خواهد شد. در بازگشت این تیم به کشور، نوشاد عالمیان و افشین نوروزی آماده اعزام به محل برگزاری بازی‌های آسیایی در اینچئون خواهند شد. سفر آنها به کره‌جنوبی اول مهرماه انجام خواهد شد.

کد خبر 2352810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha