۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۴

نایب رئیس بانوان:

تلاش بانوان کبدی کسب مدال نقره یا طلا در بازی‌های آسیایی است

تلاش بانوان کبدی کسب مدال نقره یا طلا در بازی‌های آسیایی است

نایب رئیس فدراسیون کبدی با تاکید بر این که بانوان این رشته در آستانه کسب دومین تجربه برای بازی‌های آسیایی هستند گفت: تلاش‌های صورت گرفته در این راستا بوده که اعضای تیم ملی بانوان بتوانند در بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی صاحب مدال نقره و یا طلا شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، صغری شیوایی در نشست خبری فدراسیون کبدی اعزامی به بازی های آسیایی که امروز سه شنبه در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد اظهار داشت: اردوی آماده سازی بانوان از سال گذشته آغاز شد. تا به امروز 85 روز اردو داشته ایم، این اردوها با 25 بازیکن آغاز شد و تا امروز که 14 نفر را در اختیار داریم ادامه داشته است.

وی با اشاره به این که حضور بانوان کبدی کار در بازی های آسیایی اینچئون دومین تجربه آسیایی آنها به حساب می‌آید، یادآور شد: در بازی های آسیایی 2010 با وجودی که اولین حضور در بخش بانوان را تجربه می کردیم موفق به کسب مدال برنز شدیم اما با توجه به وضعیت بازیکنان و برنامه های منظمی که داشتیم امید زیادی داریم که امسال بتوان مدال بهتری کسب کنیم و برنز 4 سال پیش را به نقره یا طلا تبدیل کنیم.

نیاب رئیس فدراسیون کبدی با تاکید بر این که هند رقیب اصلی بانوان این رشته در بازی های آسیایی است، گفت: البته کره جنوبی به عنوان میزبان انگیزه بالایی برای این بازی ها دارد ضمن این که تایلند و ژاپن هم از حریفان خوب ما به حساب می‌آیند.

 

کد خبر 2352976

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha