۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸

سرمربی تیم ملی کبدی مردان:

بازی تدارکاتی زیادی نداشتیم اما به دنبال مدال طلا هستیم

بازی تدارکاتی زیادی نداشتیم اما به دنبال مدال طلا هستیم

سرمربی تیم ملی کبدی مردان با بیان اینکه این تیم برای حضور در بازی های آسیایی و به دلیل همکاری نکردن هندی ها نتوانست بازی های تدارکاتی مناسب و به اندازه ای داشته باشد گفت: با همه اینها هدف گذاری ما کسب مدال طلا در این بازی ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان نشست خبری فدراسیون کبدی، اعزامی به بازی های آسیایی 2014 که امروز سه شنبه در محل کمیته ملی املپیک برگزار شد سرمربی تیم ملی مردان توضیحاتی در ارتباط با اردوهای آماده سازی این تیم ارایه کرد اظهار داشت: از اسفندماه سال گذشته تمرینات آماده سازی خود را آغاز کردیم. در کل برای حضور در بازی های آسیایی 12 مرحله اردو پیش بینی کرده بودیم که تا امروز برگزاری سه مرحله آن باقی مانده است.

وی با اشاره به این که در جریان 12 اردوی برگزار شده در کل تنها دو بازیکن دچار آسیب دیدگی شدند و این آمار خوبی است به معرفی 12 بازیکن اعزامی به کره جنوبی اشاره کرد و گفت: البته برای این بازیکنان نفرات جایگزینی را در نظر داریم که در اردوی ساحلی تمریناتشان را پیگیری می‌کنند در صورتی که نیاز باشد از این نفرات جایگزین در ترکیب 12 نفره استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی کبدی مردان با بیان اینکه طی مدت زمان برگزاری اردوها علاوه بر توجه به شرایط جسمانی و فیزیکی بازیکنان به فاکتورهایی مانند سرعت عمل هم توجه داشتیم خاطرنشان کرد: میانگین سنی تیم 25 سال است. ما یک بازیکن 28 سال در ترکیب تیم داریم و سایر بازیکنان مان زیر 26 سال هستند. از این حین ترکیب تیم را جوان کرده ایم و امیدواریم با این نیروهای جوان بتوانیم به اهدافمان برسیم.

وی با بیان این که برای حضور در بازی های آسیایی دیدارهایی با پاکستان داشتیم اما در کل دیدارهای تدارکاتی مان به اندازه دلخواه نبوده تصریح کرد: دیدار با هند در برنامه های آماده سازی ما بود. قرار بر این بود یا ما به هند برویم و یا کبدی کاران هند سفر به تهران داشته باشند اما هندی ها همکاری لازم را نکردند. با همه اینها هدف گذاری ما کسب مدال طلا است و امیدواریم به آن دست یابیم.

مازندرانی با یادآوری این که تیم ملی کبدی مردان در بازی های آسیایی 2010 به مدال نقره دست یافت، گفت: شاید کسب این مدال در آن زمان یک جرقه بود اما طی این مدت کبدی کاران در تمام عرصه ها عملکرد خوبی داشتند و حتی طی دیدار با پاکستان را هم این موضوع را ثابت کردند.

کد خبر 2352979

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha