۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۴۳

پیمان اکبری:

پیروزی سخت برابر تایلند اتفاق خوبی برای تیم ایران بود

پیروزی سخت برابر تایلند اتفاق خوبی برای تیم ایران بود

سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران پس از پیروزی برابر چین گفت: بازیکنان ایران در روز نخست جام کنفدراسیون آسیا به سختی برابر تایلند به پیروزی رسیدند و این اتفاق خوبی برای پیروزی دلچسب در دیدار مقابل چین بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان اکبری پس از پیروزی تیم ملی ب والیبال ایران برابر چین، ضمن بیان مطلب فوق عنوان کرد: هر آنچه در جلسه آنالیز از بازیکنان خواسته بودم در زمین پیاده کردند و انتظارات کادر فنی را به خوبی پاسخ دادند. تیم ایران امروز در دومین مسابقه خود خیلی خوب بازی کرد و بازیکنان همانند تمرینات آماده بودند و در سطح خودشان بازی کردند.

وی با یادآوری پیروزی سخت برابر تایلند در روز نخست این رقابتها گفت: بازیکنان ایران فکر می‌کردند تایلند حریف ساده‌ای است و می‌توانند به راحتی آن تیم را شکست دهند. اما نتیجه به دست آمده باعث شد که آنان برای هر امتیاز مسابقه با چین تلاش کنند و زحمت بکشند.

سرمربی تیم ملی ب والیبال با بیان اینکه البته تیم ایران از تایلند آنالیز نداشت، گفت: امروز صبح جلسه آنالیز چین را برگزار کردیم و با اطلاعات کامل به مصاف این تیم رفتیم.

تیم ملی ب والیبال ایران امروز سه شنبه در دومین مسابقه خود در جام کنفدراسیون آسیا موفق به شکست سه بر صفر چین مدافع عنوان قهرمانی این رقابتها شد.

کد خبر 2353403

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha