۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۸:۵۱

روزبهانی در گفتگو با مهر:

دلیل اعتراض ستارپور را نمی فهمم/ بگذارید بگویند مغرور شده ام

دلیل اعتراض ستارپور را نمی فهمم/ بگذارید بگویند مغرور شده ام

ملی پوش وزن 81 کیلوگرم که با پیروزی در دیدار انتخابی مقابل محمد ستارپور جواز اعزام به اینچئون را کسب کرد گفت: دلیل اعتراض ستارپور به رقابت انتخابی تیم ملی را نمی دانم و به نظرم به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

احسان روزبهانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به قضاوت درست داوران در رقابت انتخابی وزن 81 کیلوگرم گفت: دیدار انتخابی خوبی برگزار کردیم و با تمریناتی که انجام داده بودم موفق شدم با نتیجه 2 بر یک محمد ستارپور را شکست دهم و به ترکیب تیم ملی اعزامی به بازی های آسیایی اضافه شوم.

وی  اعتراض ستارپور به قضاوت دیدار انتخابی را بی مورد دانست و اظهار کرد: واقعا نمی فهم دلیل این اعتراض ها چیست. هیچ شک و شبهه ای در رقابتی که برگزار کردیم وجود نداشت. داوران نیز قضاوت صحیحی انجام دادند و علت برخی رفتارها را نمی دانم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با روزهای اوج خود فاصله دارد خاطرنشان کرد: تمرینات چندان خوبی نداشته ایم. کادر فنی تمام تلاش خود را کرد اما عده ای معتقدند من مغرور شده ام و در پاسخ به این افراد می گویم هرچه می خواهند در مورد من بگویند و قضاوت کنند. احسان روبهانی همیشه برای بهترین شدن می جنگد و هیچ وقت دست از تلاش بر نمی دارد.

 

کد خبر 2353442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha