۵ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۱۳

از سوی وزارت ارتباطات صورت گرفت؛

اعطای مجوز ورود به شبکه نسل 3 و بالاتر به شرکت مخابرات

اعطای مجوز ورود به شبکه نسل 3 و بالاتر به شرکت مخابرات

مجوز ورود به شبکه نسل 3 و بالاتر از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرکت مخابرات ایران اعطاء شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسمی با حضور دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، دکتر عمیدیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و جمعی از مدیران وزارت ارتباطات و شرکت های تابعه، مجوز ورود شرکت مخابرات ایران به شبکه های مخابراتی نسل 3 و بالاتر به این شرکت اعطاء شد.

ابراهیمی- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با تأکید بر رعایت اصول و ضوابط فرهنگی جمهوری اسلامی در اجرای نسل 3 و بالاتر، آمادگی این شرکت را برای ارایه بهترین و با کیفیت ترین سرویس ها بر روی این شبکه ها اعلام کرد.

با دریافت این مجوز، از این پس شبکه های مخابراتی ثابت و سیار شرکت مخابرات ایران با استفاده از تکنولوژی 3G و بالاتر، به مشتریان خود خدمات ارایه خواهد کرد.

شرکت مخابرات ایران پس از پیاده سازی شبکه نسل 3 و بالاتر در تعدادی از استان ها و انجام سنجش انتقال دیتا، این تکنولوژی را به زودی در تمامی نقاط کشور اجرا خواهد کرد.

قدرت شبكه مخابراتي نسل سوم يا 3G در ارايه خدمات مبتني بر ديتا مانند خدمات ارزش افزوده، شامل موسيقي روي تلفن همراه با پهناي باند بيشتر يا تماشاي ويدئو به صورت آنلاين و ارسال صدا و تصوير و از اين قبيل بوده و در عين حال پهناي باند لازم براي دسترسي به اينترنت پر سرعت به صورت سيار در اختيار كاربر قرار مي‌گيرد.

پروانه ورود به نسل 3 و بالاتر، اجازه برای ارایه هرگونه سرویس و خدمت مبتنی بر دیتا با باند پهن را به اپراتور می دهد.

کد خبر 2358422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha