۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸

گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اینچئون؛

مشحون: کسب طلای بسکتبال آرزوی ماست/ هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم

مشحون: کسب طلای بسکتبال آرزوی ماست/ هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم

رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه کسب مدال طلای هفدهمین دوره بازیهای آسیایی آرزوی این فدراسیون است، گفت: دست کم گرفتن حریف در بازی با فیلیپین داشت کار دست ما می داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اینچئون؛ محمود مشحون بعد از پیروزی تیم بسکتبال ایران برابر مغولستان اظهار داشت: تا به اینجا بازیهای بسیار خوبی داشتیم و بچه ها با انگیزه بازی کردند، بازیکنان ایران تا به اینجا انتظاراتمان را برآورده کردند و امیدوارم با همین انگیزه و انرژی جلو بروند.

وی با بیان اینکه کسب مدال طلا آرزویمان است، گفت: ولی باید بدانیم بسکتبال بازی دهم ثانیه هاست و برای همین هم نمی توان پیش بینی کرد اما با تمام توان برای رسیدن به این هدف خواهیم جنگید.

رئیس فدراسیون بسکتبال یادآور شد: ما به امید کسب بهترین مدال به اینچئون آمده ایم و تلاشمان را خواهیم کرد. اینکه بازیکنان ما تیم های دیگر را دسته کم می گیرند متاسفانه رویه است که در ورزش ایران جا افتاده و اشتباه است.

مشحون ادامه داد: ما هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت. در بازی برابر فیلیپین در کوارتر اول بسیار خوب بودیم اما در کوارترهای بعدی دست کم گرفتن حریف داشت کارمان دستمان می داد.

وی در پایان گفت: به نظر من تیم های ایران، چین، کره جنوبی و فیلیپین راهی مرحله نیمه نهایی می شوند که همه از تیم های خوب هستند و بازی برابرشان دشوار است.

کد خبر 2378240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha