۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۵۵

با حکم معاون وزیر نفت/

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخيز جنوب منصوب شد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخيز جنوب منصوب شد

اهواز - خبرگزاری مهر: با حکم معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، بيژن عاليپور به عنوان مدیرعامل و عضو اصلي هيئت مديره شرکت ملی مناطق نفتخيز جنوب منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رکن‌الدین جوادی در اين حكم از زحمات مهندس حميد بورد در مدت تصدي اين مسئوليت قدرداني كرد.

در حكم مهندس جوادي خطاب به عاليپورعالي پور آمده است: با عنايت به سوابق و تجربيات ارزشمند جنابعالي در توسعه و توليد و موافقت هيئت مديره محترم شركت ملي نفت ايران به موجب اين حكم به عنوان «مديرعامل و عضو اصلي هيئت مديره شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب» منصوب مي گرديد. اميد است با اتكال به خداوند متعال و همراهي و همدلي مديران و كاركنان ارزشمند آن شركت، در انجام ماموريت هاي محوله موفق باشيد.

 در ادامه این حکم آمده است: ضرورت دارد ظرف يك ماه گزارشي جامع از آخرين وضعيت شركت به لحاظ گردش كار، ساختار اجرايي، برنامه هاي مصوب و عملكرد، موفقيت ها و نگراني ها در انجام ماموريت هاي محوله و افق هاي برنامه و راهكارهاي بهبود براي طرح در هيئت مديره محترم شركت ملي نفت ايران ارائه فرماييد.

به گزارش خبرنگار مهر، عالیپور دانش آموخته فوق ليسانس مهندسي مكانيك است كه با افزون بر 35 سال سابقه در رده هاي مختلف مديريتي در مناطق نفتخيز جنوب فعاليت نموده و پيش از اين به عنوان مشاور استاندار خوزستان درامور طرح ها و پروژه های عمرانی مشغول خدمت بوده است.

مدير مهندسي و ساختمان شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب، معاون مدير (طرحهاي راه و ساختمان)،  معاون رئيس اداره كل مهندسي راه و ساختمان و رئيس اداره كل مهندسي راه و ساختمان از مسئوليت هاي مهندس عاليپور در مناطق نفتخيز جنوب به شمار مي آيد.

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با راهبري 60 مخزن نفتي در جنوب غرب كشور بزرگترین شرکت تولید کننده نفت تابع شركت ملي نفت ايران است.
 

کد خبر 2391167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha