۱۴ دی ۱۳۸۸، ۱۴:۱۷

قهرودی خبر داد:

تاسیس شرکت هواپیمایی خصوصی

تاسیس شرکت هواپیمایی خصوصی

رئیس سابق سازمان حج و زیارت گفت: در روزهای پایانی فعالیت بنده در سازمان حج شرکت هواپیمایی خصوصی با مشارکت موسسه عمره سعادت، شرکت شمسا و بانک ملت به ثبت رسید و با استفاده از تسهیلات بانکی تهیه هواپیما در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و و جدید سازمان حج و زیارت امروز دوشنبه با حضور آیت الله ری شهری نماینده ولی فقیه، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین جمعی از نمایندگان مجلس و کارگزاران حج برگزار شد.

مصطفی خاکسار قهرودی رئیس سابق سازمان حج و زیارت در این مراسم با اشاره به اینکه انسانها باید طوری رفتار کنند که پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشند، گفت: باید طوری فعالیت کرد که خود را آماده پاسخگویی بدانیم و چنانچه این اتفاق بیافتد بسیاری از مشکلات حل می شود.

وی افزود: در روزهای پایانی فعالیت بنده در سازمان حج شرکت هواپیمایی با مشارکت موسسه عمره سعادت، شرکت شمسا و بانک ملت به ثبت رسید و با استفاده از تسهیلات بانکی تهیه هواپیما در دستور کار قرار دارد. همچنین برنامه ریزیهای لازم برای تاسیس موسسه ای خدماتی برای ارائه خدمات به حجاج صورت گرفت.

قهرودی به مدیریت منابع در سازمان حج اشاره و تاکید کرد: در زمان فعالیت خود در سازمان همواره تلاش کردیم که در امور منابع مالی که منابع مردمی است و به عنوان ودیعه در حج و عمره مطرح بود سود سرمایه گذاری به حساب اشخاص منظور شود و حتی تسهیلات بانکی نیز به مردم تعلق گیرد.

کد خبر 1011174

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha