۲ مرداد ۱۳۸۹، ۹:۵۶

فاضلی خبر داد:

آخرین وضعیت نکونام و شجاعی/ المپیاکوس مشتری یک میلیون یورویی نکونام

آخرین وضعیت نکونام و شجاعی/ المپیاکوس مشتری یک میلیون یورویی نکونام

مدیر برنامه‌های جواد نکونام از تمایل باشگاه المپیاکوس برای عقد قرارداد با این بازیکن خبرداد و گفت: یونانی‌ها حاضرند برای استخدام نکونام یک میلیون و 300 هزار یورو به باشگاه اوساسونا بدهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمودرضا فاضلی، مدیر برنامه‌های جواد نکونام و مسعود شجاعی در خصوص شرایط این دو بازیکن ایرانی تیم اوساسونا گفت: نکونام و شجاعی دو، سه روز دیرتر از سایر نفرات در تمرینات اوساسونا حاضر شدند و به خاطر اینکه از نظر برنامه‌های تمرینی از سایر نفرات تیم عقب بودند دو مربی ویژه برای آنها در نظر گرفته شد تا از نظر بدنی به سطح سایر نفرات برسند.

وی منکر هر گونه برنامه تمرینی تنبیهی برای نکونام و شجاعی شد در ادامه افزود: سفر تیم اوساسونا به خه‌رس هم باعث شد تا جواد و مسعود مدت بیشتری در پامبلونا زیر نظر این دو مربی به تمرین بپردازند. از این بابت هیچ مشکلی نیست. برخلاف اخبار منتشره نکونام و شجاعی هرگز با تیم‌های پایه اوساسونا تمرین نکرده‌اند و با توجه به شروع تمرینات اوساسونا در پامبلونا این دو بازیکن نیز از امروز در کنار سایر نفرات تیم به تمرین خواهند پرداخت.

فاضلی که با سایت گل گفتگو می کرد، همچنین افزود: می‌دانم که رسانه‌های ایرانی اخبار منتشر شده در سایت‌ها و روزنامه‌های اسپانیایی را ترجمه کرده‌اند. بله! ممکن است برخی رسانه‌های اسپانیایی چنین اخبار ضد و نقیض و کذبی را منتشر کرده باشد اما مهم سایت یک باشگاه است که اخبارش رسمیت دارد.
 
وی ادامه داد: به نظر شما وقتی باشگاه اوساسونا تمایل ویژه‌ای به تمدید قرارداد نکونام دارد به خاطر دو، سه روز دیر کرد او که یکی از محبوب‌ترین و تاثیرگذارترین نفرات تیم است را وادار به تمرین با تیم جوانان می‌کند؟!
 
فاضلی تاکید کرد: کل ماجرا این است که نکونام و شجاعی به خاطر دو، سه روز دیر کرد، عقب ماندن از سایر نفرات تیم و متعاقب آن سفر تیم اوساسونا به خه‌رس چند روزی زیر نظر دو مربی بدنساز در پامبلونا جداگانه به تمرین پرداخته‌اند، درست مانند فرانک ریبری که این‌روزها جدا از نفرات تیم به تمرین می‌پردازد تا به شرایط تیمی برسد.
 
مدیر برنامه‌های جواد نکونام درباره پیشنهادهایی که این بازیکن دریافت کرده است، گفت: باشگاه اوساسونا پیشنهاد تمدید قرارداد به مدت چهار سال را به ما داده است، در این باره بحث‌هایی بوده و باشگاه می‌خواهد قرارداد نکونام تمدید شود. در این باره قبلا صحبت‌هایی شده و هنوز زمان مشخص شدن وضعیت قطعی نکونام معلوم نیست.
 
فاضلی درخصوص پیشنهادهایی که این بازیکن از سه باشگاه المپیاکوس یونان، گالاتاسرای و فنرباغچه ترکیه گفت: چون مربی و مسئولان المپیاکوس رسما اعلام کردند که خواهان جذب نکونام هستند بنده نیز در این باره صحبت می‌کنم و می‌گویم که باشگاه المپیاکوس حاضر است برای دریافت رضایت‌نامه نکونام بیش از یک میلیون و 300 هزار یورو به اوساسونا پرداخت کند.
 
وی در ادامه افزود: درباره دو تیم ترکیه‌ای گالاتاسرای و فنرباعچه صحبت نمی کنم چون من سخنگوی این دو باشگاه نیستم که بگویم آنها چه بازیکنی را می‌خواهند! در این باره فقط می‌توانم بگویم دو تیم مطرح فوتبال ترکیه خواهان جواد نکونام و مسعود شجاعی بوده‌اند که این دو بازیکن در مرحله اول این پیشنهاد را رد کردند!
 
فاضلی که تمایل داشت درباره پیشنهادهای سایر تیم‌ها به دو بازیکن ایرانی صحبت کند درباره قرار گرفتن شجاعی در فهرست فروش تیم اوساسونا گفت: موضوع به این شکل که عنوان می‌شود نیست. نکونام و شجاعی یک سال دیگر با اوساسونا قرارداد دارند. باشگاه صددرصد خواهان تمدید قرارداد نکونام است و سرمربی تیم نیز همواره به شجاعی فرصت بازی کردن داده است.
 
وی در پایان تصریح کرد: فعلا درباره وضعیت نکونام و شجاعی نمی‌توان اظهارنظر قطعی داشت. فقط باید بگویم آنها با اوساسونا یک سال دیگر قرارداد دارند.
کد خبر 1121917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha