۲۴ مرداد ۱۳۸۹، ۱۴:۴۹

علی کریمی از استیل آذین اخراج شد

علی کریمی از استیل آذین اخراج شد

علی کریمی بازیکن باشگاه استیل آذین تهران به دلیل برخی تخلفات و تمکین نکردن در اجرای مقررات از این باشگاه اخراج شد.

به گزارش خبرنگار مهر، متن بیانیه صادر شده از سوی روابط عمومی باشگاه استیل آذین در رابطه با تخلفات کریمی و اخراج این بازیکن از استیل آذین به این شرح است:

باشگاه فرهنگی ورزشی استیل آذین وظیفه خود می‌داند در مقابل تمکین نکردن در اجرای مقررات و حرمت شکنی و تظاهر به روزه خواری علی کریمی یکی از بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه و رعایت نکردن شئونات ماه مبارک رمضان در جریان تمرین به وظیفه دینی و قانونی خود عمل کرده و اخراج این بازیکن را اعلام کند.

از آنجایی که تعظیم شعائر الهی و حرمت نهادن به مقدسات دین مبین اسلام در اولویت باشگاه فرهنگی ورزشی استیل آذین قرار دارد و متاسفانه این موضوع از جانب بازیکن مذکور رعایت نشده و حتی با توهین وی به مسئولان فدراسیون فوتبال و مقررات همراه بوده و علیرغم تذکرات سرپرست تیم، وی به اقدام خود ادامه داده و اصرار بر انجام این تخلف داشته است، این بازیکن از همراهی تیم فوتبال استیل آذین محروم است.

بی تردید آنچه در درجه بالاتری از عناوین و افتخارات ورزشی قرار دارد، ایستادگی و پافشاری بر مبانی دین مبین اسلام و اصول اخلاقی است که موجبات تعالی و قدسیت انسان را فراهم می آورد.

بی گمان نگاه ابزاری و هدف محور به ورزش بدون لحاظ داشتن جنبه های معرفتی ، معنوی و انسانی منجر به حاکمیت اخلاق و معنویت در ورزش نمی شود. از همین رو امیدواریم اقدام باشگاه استیل آذین در الویت دادن به اصول اخلاقی تبدیل به یک رویه در ورزش کشور شده و ورزش به فرموده امام خمینی(ره) نه به عنوان هدف که به عنوان وسیله ای در جهت نیل به تعالی تلقی شود.

خبرگزاری مهر برای انتشار توضیح افراد مرتبط با این خبر آمادگی دارد.

کد خبر 1134221

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha