۱۹ دی ۱۳۸۹، ۱۲:۳۰

اتصال بخش جدید و قدیم بهشت زهرا(س) از طریق زیرگذر

اتصال بخش جدید و قدیم بهشت زهرا(س) از طریق زیرگذر

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) از بهره برداری از زیر گذر بهشت زهرا تا قبل از 22بهمن ماه خبر داد و گفت: بهره برداری آزمایشی از این زیر گذر ظرف 10 روز آینده انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر توکلی نیا در مورد وضعیت بهره برداری از طرح زیر گذر بهشت زهرا (س) اظهار کرد: اقدامات لازم برای بهره برداری از این طرح به انجام رسیده و این زیر گذر به طور قطع تا قبل از 22 بهمن ماه جاری آماده بهره برداری است.

وی تصریح کرد: بهره برداری از زیرگذر بهشت زهرا(س) به طور آزمایشی ظرف 10 روز آینده آغاز می شود.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) خاطرنشان کرد: این زیر گذر با 620 متر طول و 215 متر عرض قسمت قدیم و جدید بهشت زهرا (س) را به هم متصل می کند و هزینه اجرای آن در حدود 6 میلیارد تومان است.

مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران نیز چندی پیش در تشریح بخشهای مختلف این طرح به احداث دو تونل گذری از زیر جاده قدیم تهران - قم و درب ورودی و آبنمای درب قـدیـم بهشت زهـرا(س)، دو شیـب ورودی (رمپ) با دیوارهای حایل در دو طرف تونل و ایجاد گردشهای دسترسی اشاره کرده و خاطرنشان کرده بود که این زیرگذر شامل دو دهانه بر روی تونلها به طول 216 متر و عرض 9 متر است و شیبهای ورودی شمالی و جنوبی هر کدام به طول 150 متر و عرض مفید 20 متر دیوارهای حایل است.

عملیات اجرایی زیرگذر اتصال بهشت زهرا(س) به طرح توسعه، طبق برنامه زمان بندی قرار بوده در نیمه دوم سال جاری به پایان برسد که این پروژه تا قبل از 22 بهمن ماه به طور کامل به انجام رسیده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

کد خبر 1228026

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha