۱۱ آبان ۱۳۹۰، ۹:۳۴

با رای اعضای فراکسیون/

اقبال محمدی رئیس فراکسیون نمایندگان کرد مجلس شد

اقبال محمدی رئیس فراکسیون نمایندگان کرد مجلس شد

سنندج - خبرگزاری مهر: اقبال محمدی نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس فراکسیون نمایندگان کرد مجلس انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با رای قاطع اکثریت اعضای فراکسیون، اقبال محمدی نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد از توابع استان کردستان به عنوان رئبس مجمع نمایندگان کرد مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

رئیس جدید فراکسیون نمایندگان کرد مجلس شورای اسلامی در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: این فراکسیون متشکل از نمایندگان مناطق کردنشین کشور است و با هدف پیگیری مسائل این حوزه تشکل و فعالیت می کند.

اقبال محمدی با اشاره به برنامه اصلی این فراکسیون و تلاش برای کمک به ارتقاء زبان و ادبیات کردی در کشور بیان کرد: انتظار می رود که با همت اعضای فراکسیون اقدامات بسیار خوبی در راستای این سیاست کاری تدوین و با مشارکت دستگاه های دولتی در سراسر کشور اجرایی شود.

پیش از این قسیم عثمانی نماینده مردم شهرستان بوکان در مجلس شورای اسلامی ریاست فراکسیون نمایندگان کرد در مجلس هشتم را بر عهده داشت که از این پس این سمت بر عهده اقبال محمدی نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خواهد بود.

کد خبر 1450082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha