۱۷ بهمن ۱۳۹۰، ۱۹:۰۱

اخبار تبلیغات اسلامی یزد/

اثر حوزه هنری استان یزد به دومین جشنواره ملی فیلم حسنات راه یافت

اثر حوزه هنری استان یزد به دومین جشنواره ملی فیلم حسنات راه یافت

یزد - خبرگزاری مهر: اثر حوزه هنری استان یزد با نام "بابا آب داد" به دومین جشنواره ملی فیلم حسنات راه یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام هیئت انتخاب آثار بخش داستانی دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات متشکل از علی اکبر بکتاش، امیرهوشنگ جمشیدیان، امیرحسین عشاقی، آرش رنجبر و سید محمد طباطبایی فیلم کوتاه داستانی "بابا آب داد" به کارگردانی مهدی جعفری، از تولیدات حوزه هنری استان یزد توانست به بخش پایانی و رقابتی این جشنواره راه پیدا کند.

این فیلم سه دقیقه ای به همکاری و ایثار بین دانش آموزان یک کلاس درس می پردازد و روایتگر همدلی و نوع دوستی در فرهنگ ایرانی است.

"بابا آب داد" تاکنون در چند جشنواره ملی و بین المللی شرکت کرده و حائز رتبه های خوبی نیز شده است.

از میان 281 فیلم کوتاه داستانی رسیده به دبیرخانه دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات 69 فیلم به بخش مسابقه راه یافتند.

این جشنواره در بخش های فیلم های کوتاه داستانی - مستند، پویانمایی و فیلمنامه اسفند ماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.

برگزاری اردوی فرهنگی میبد ویژه خواهران مسجد ولایت یزد

همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر اردوی فرهنگی میبد ویژه خواهران مسجد ولایت یزد برگزار شد.

این سفر یک روزه با اجرای برنامه های متنوعی همچون مسابقات متنوع، پرسش و پاسخ بین گروه ها، بازدید از اماکن تاریخی نظیر برج کبوترخانه، نارین قلعه، شاه عباسی، یخچال میبد و زیارتگاه خدیجه خاتون و ... همراه بود.

مسجد ولایت یزد یکی از مساجد محوری اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد است.

از اساتید و طلاب حوزه علمیه بافق تقدیر شد

به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بافق و حوزه علمیه امام صادق (ع) طی جلسه ای با حضور امام جمعه شهرستان و امام جمعه زارچ از اساتید و طلاب حوزه علمیه بافق تقدیر شد.

به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بافق و حوزه علمیه امام صادق (ع) طی جلسه ای با حضور امام جمعه شهرستان و امام جمعه زارچ حجج اسلام سلیمانی و دهقان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی بافق از زحمات اساتید و طلاب حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) که در اجرای برنامه یادواره شهدای روحانی و طلبه تلاش کرده اند، تقدیر شد.

در این جلسه ائمه جمعه بافق و زارچ طی سخنانی تلاش علما و حفظ جایگاه طلبگی و رعایت شئون را عامل موفقیت طلاب علوم دینی دانستند.

برگزاری جلسه شورای هیئات مذهبی در شهرستان طبس

به همت اداره تبلیغات اسلامی جلسه شورای هیئات مذهبی در شهرستان طبس برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام حسن آزاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی طبس در سخنانی به ارزش و نقش، جایگاه تشکلهای اسلامی به ویژه هیئت های مذهبی اشاره کرد و افزود: هیئت های مذهبی اکنون مانند گذشته و بلکه بهتر از آن مراسم عزاداری به ویژه ایام عاشورا و صفر را برگزار می کنند.

در ادامه این جلسه محمد جواد اخوان به عنوان مسئول شورای هیئت های مذهبی شهرستان طبس و محمدرضا نجف زاده به عنوان نایب رئیس شورا و محمدحسین میثاقی به عنوان دبیر شورای هیئت های مذهبی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان انتخاب شدند.

کد خبر 1526602

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha