۱۰ فروردین ۱۳۹۱، ۱۳:۰۱

آسمان لرستان بارانی می شود/ وضعیت هوا در روز سیزده بدر

آسمان لرستان بارانی می شود/ وضعیت هوا در روز سیزده بدر

خرم آباد - خبرگزاری مهر: اداره کل هواشناسی استان لرستان وضعیت آب و هوای استان را در سه روز آینده پیش بینی و اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان لرستان آمده است: تحلیل نقشه های هواشناسی نشان می دهد که که از اواسط وقت امروز پنج شنبه با ورود سامانه بارش زا به نوار غرب کشور از امشب تا اوایل روز شنبه جو منطقه تحت تاثیر این سامانه قرار دارد.

این سامانه طی این مدت در استان موجب بارندگی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و با احتمال بارش تگرگ در برخی نقاط خواهد شد.

همچنین برای برخی مناطق مرتفع و سردسیر استان لرستان بارش به شکل برف پیش بینی می شود و با توجه به شدت بارش احتمال آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیلها و لغزندگی سطح جاده ها دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی استان لرستان در رابطه به وضعیت هوا در روزهای آینده به خبرنگار مهر گفت: آسمان استان طی روز جمعه یازدهم فروردین ماه ابری همراه با بارندگی و رعد و برق و در مناطق سردسیر و مرتفع احتمال ریزش برف و باد نسبتاً شدید است.

نورالدین سپهوند ادامه داد: همچنین در روز شنبه دوازدهم فروردین ماه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری در پاراه ای از نقاط بارش پراکنده و غبار آلود همراه با وزش باد خواهد بود.

وی به وضعیت هوای استان در روز سیزده بدر اشاره کرد و یادآور شد: در روز یکشنبه هفته آینده آسمان استان لرستان صاف تا قسمتی ابری در پاره ای نقاط غبارآلود همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

کد خبر 1565736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha