۲۶ فروردین ۱۳۹۱، ۱۷:۵۵

اخبار کوتاه استان تهران/

60 درصد بازنشستگان از افزایش حقوق 18 درصدی برخوردار می شوند

60 درصد بازنشستگان از افزایش حقوق 18 درصدی برخوردار می شوند

استان تهران - خبرگزاری مهر: رئیس کانون بازنشستگان کارگری تأمین اجتماعی استان تهران گفت: بیش از 60 درصد بازنشستگان استان تهران که حداقل حقوق بازنشستگی را دریافت می کنند از افزایش حقوق 18 درصدی طبق اعلام شورای عالی برخوردار می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قلی پاکزاد افزود: هم اکنون این کانون، بیش از 330 هزار بازنشسته را در سطح استان تهران تحت پوشش دارد.

وی اظهار داشت: افزایش حقوق 40 درصد دیگر بازنشستگان، در اردیبهشت ماه سال جاری در جلسه ای با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره صندوق تأمین اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت که البته دیدگاه کانون بازنشستگان نسبت به افزایش حقوق آنها به بالاتر از 18 درصد مثبت است.

دیدار چهره به چهره فرماندار پاکدشت با شهروندان

تعداد کثیری ازشهروندان با فرماندار پاکدشت دربخشداری مرکزی این شهرستان ملاقات کردند.

فرماندارپاکدشت، در این دیدار مردمی که رؤسای ادارات نیز حضور داشتند بر حل مشکلات شهروندان تأکید کرد.

 قربانعلی مقبلی افزود: صیانت از ارزشهای اصیل  انقلاب اسلامی و رسیدگی به مشکلات مردم و رفع معضلات اساسی شهرستان یکی از وظایف اصلی  مسئولان و خدمتگزاران است.

اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد ری با شهدا تجدید میثاق کردند

اعضای کانونهای فرهنگی هنری ثامن الحجج و جوادالائمه شهرستان ری در قالب طرح اردوی راهیان نور به منظور تجدید میثاق با شهدا از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید کردند.

در این اردوی راهیان نور، افراد متشکل از سنین مختلف به منظور ایجاد روحیه شهادت طلبی، رشادتهای شهدای اسلام در هشت سال دفاع مقدس را از نزدیک مشاهده کردند.

در مدت زمان سفر راهیان نور اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد ری از اماکن مختلف عملیاتی مانند طلائیه، شلمچه، هویزه، پاسگاه زید، معراج شهدا، دوکوهه، دهلاویه و سایر مناطق جنگی بازدید کردند.

اجرای هفت هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی در منطقه 19

شهردار منطقه 19 از اجرای هفت هزار و 350  برنامه فرهنگی و اجتماعی از سوی شهرداری منطقه 19 در سال گذشته خبر داد.

عبادالله فتح اللهی با تشریح برنامه های اجتماعی سال گذشته گفت: این معاونت با اجرای فعالیتها و برنامه های مختلف در سال 90 کارنامه موفقی از خود به جای گذاشته است.

وی افزود: در سال گذشته بیش از یک میلیون نفر از برنامه های مناسبتی این حوزه بهره مند شدند و این درحالی است که اجرای سه هزار و 539 برنامه در حوزه سلامت گزارش شده است.

کد خبر 1576717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha