۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۴۶

رادمهر اعلام کرد:

ارتقای سطح آگاهی بانوان در ملارد/ تشکیل بانک اطلاعات دختران نخبه

ارتقای سطح آگاهی بانوان در ملارد/ تشکیل بانک اطلاعات دختران نخبه

ملارد - خبرگزاری مهر: مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان ملارد، از برنامه های در نظر گرفته شده برای تکریم جایگاه بانوان در سال جاری خبر داد و گفت: یکی از اهداف اصلی ارتقای سطح آگاهی بانوان در جامعه است.

زهرا رادمهر در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت روز زن و تکریم جایگاه والای بانوان برنامه های فرهنگی مطلوبی از سوی فرمانداری شهرستان ملارد در این زمینه در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: این برنامه ها با هدف ارتقا سطح آگاهی بانوان در ابعاد مختلف شامل مسائل فرهنگی، علمی، ورزشی، اجتماعی و پزشکی، روابط خانوادگی و تربیت صحیح فرزندان، اجرا خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به نقش پررنگ بانوان در خانواده و حفظ ثبات و طراوت آن، لزوم آشنایی بانوان با مسائل مختلف روابط خانوادگی از جمله روشهای نوین تربیت فرزندان، فرهنگ سازی حجاب و عفاف و ...بسیار احساس می شود و می توان با ارائه مشاوره های گوناگون به این نیاز پاسخ داد.

رادمهر گفت: در سال گذشته نیز اقدامات مطلوبی در زمینه تکریم بانوان و برگزاری همایشها و دوره های آموزشی در مناسبتهای مختلف مذهبی و اجتماعی، صورت گرفت.

وی افزود: برگزاری دوره های آموزشی، اردوهای زیارتی و ورزشی، برپائی نمایشگاه و جشنواره و ...از جمله اقدامات صورت گرفته از سوی نهاد امور بانوان و خانواده فرمانداری  شهرستان ملارد طی سال گذشته است.

این مسئول بیان کرد: تشکیل بانک اطلاعات دختران نخبه، تجلیل از زوجهای موفق و اجرای مراحل اول و دوم طرح ملی رحمت در 32 جلسه طی سال جاری از جمله برنامه های در نظر گرفته شده از سوی فرمانداری برای اجرا در سطح شهرستان ملارد است.

کد خبر 1598784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha