۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ۱۶:۰۵

در گفتگو با مهر عنوان شد:

تیمداری با بازیکن میلیاردی را به ما یاد بدهند/ با آغوش باز کریمی را می‌پذیریم

تیمداری با بازیکن میلیاردی را به ما یاد بدهند/ با آغوش باز کریمی را می‌پذیریم

مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان با انتقاد از مبالغی که برخی از باشگاه‌ها برای جذب بازیکن پرداخت می‌کنند، گفت: آقایان تازه وارد به فوتبال تیمداری با کنار هم قرار گرفتن بازیکنان بالای یک میلیارد با نفراتی زیر 500 میلیون را به ما یاد بدهند.

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: پس از جذب فرشید طالبی، در صدد جذب یک مدافع میانی و یک هافبک دیگر هستیم تا فهرست‌مان را برای فصل آینده ببیندیم. ضمن اینکه با حفظ جانواریو، سزار و سوکای، یک بازیکن آسیایی دیگر هم جذب خواهیم کرد.

وی با اعلام اینکه مهدی کریمیان هم از تیم سپاهان جدا شده است، اضافه کرد: علاوه بر کریمیان، رحمان احمدی، هاشم بیک‌زاده، محسن بنگر و سیدجلال حسینی نفرات جدا شده از تیم سپاهان هستند.

مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: از مدیران تازه وارد به فوتبال می‌خواهم که یک کلاس تیمداری برای‌مان بگذارند و به ما یاد دهند چگونه بازیکنان بالای یک میلیارد تومان در کنار بازیکنانی که زیر 500 میلیون می‌گیرند حضور یافته و هیچ مشکلی هم برای‌شان پیش نمی‌آید.

خوروش همچنین با اشاره به اینکه علی کریمی اسطوره فوتبال ایران بوده و هر 50 سال یکبار چنین بازیکنی در فوتبال پیدا می‌شود، در پایان گفت: اگر علی کریمی تصمیم بگیرد به سپاهان بیاید، با کمال میل این موضوع را پذیرفته و با آغوش باز این بازیکن بزرگ را می‌پذیریم.

کد خبر 1623860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha