۳ مهر ۱۳۹۱، ۹:۲۵

سردار یوسفعلی زاده:

بازسازی عملیات والفجر سه پلی به گذشته پر افتخار هشت سال دفاع مقدس است

بازسازی عملیات والفجر سه پلی به گذشته پر افتخار هشت سال دفاع مقدس است

بجنورد - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: بازسازی و اجرای نمادین عملیات والفجر سه پلی به گذشته پر افتخار هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسینعلی یوسفعلی زاده در حاشیه بازدید از غرفه روابط عمومی سپاه استان مستقر در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در منطقه علی آباد بجنورد، ضمن تقدیر از فعالیت‌های ارزنده صورت گرفته، خواستار انعکاس رویدادهای ارزشمند دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ناب ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان در بین نسل امروز جامعه شد.

وی اظهارداشت: همه ساله با بازسازی و اجرای عملیات‌های دفاع مقدس و حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان در بازدید از آن می‌توان گفت که نسل جوان امروز، به طور کامل و محسوس‌تری با مفاهیم عالی وعمیق دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

سردار یوسفعلی زاده افزود: هر چه درک این مفاهیم عمیق‌تر شود، ارزش آن‌ برای نسل جوان و کسانی که دوران جنگ را ندیده‌اند، قابل لمس‌تر خواهد بود.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اظهارداشت: حضور مردم و بازدید از فعالیت‌های اثرگذار صورت گرفته در این منطقه، زمینه آشنایی آنان با گنجینه حماسه دفاع مقدس را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

وی تصریح کرد: باید تلاش شود تا رویدادهای ارزشمند دفاع مقدس به نحو احسن، انعکاس یابد.

نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس از سوم الی ششم مهرماه سال جاری همه روزه صبح‌ها از ساعت 8:30 تا 12 و عصرها از ساعت 15 تا 17 برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

کد خبر 1703492

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha