۲۰ مهر ۱۳۹۱، ۹:۵۷

طیبی نسب خبرداد:

افزایش 12 رشته جدید دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور خراسان شمالی

افزایش 12 رشته جدید دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور خراسان شمالی

بجنورد - خبرگزاری مهر: سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان شمالی گفت: 12 رشته جدید به دوره‌های فراگیر پیام نور خراسان شمالی افزوده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید رضا طیبی نسب افزود: با افزایش 12 رشته تحصیلی جدید، 9 هزار و40 دانشجو در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و 80 نفر جهت گذراندن تحصیلات تکمیلی به دوره‌های فراگیر این دانشگاه افزوده می‌شوند.

وی اظهارداشت: در بهمن ماه امسال400 دانشجو و در مهرماه 92 نیز 400 دانشجوی دیگر در مقطع کارشناسی ناپیوسته، در مراکز بجنورد و واحد راز پذیرفته می‌شوند.طیبی نسب با اشاره به پذیرش چهار هزار و 80 دانشجو در دوره فراگیر کارشناسی پیوسته در تمام مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان در بهمن ماه امسال افزود: همچنین چهار هزار و 80 دانشجو در مهرماه 92 برای دوره‌های فراگیر و در همین مقطع پذیرفته خواهند شد.

وی ادامه داد: در بهمن ماه سال جاری نیز20 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دوره فراگیر دانشگاه پیام نورخراسان شمالی و به همین میزان در دوره مهرماه 92 به جمع دانشجویان این مقطع افزوده خواهند شد.طیبی نسب افزود: همچنین20 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دوره فراگیر به شیوه آموزش محور برای بهمن ماه امسال و20 دانشجو برای همین مقطع و دوره و با شیوه آموزش محور برای مهرماه 92 پذیرفته می‌شوند.

سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان شمالی درباره رشته‌های جدید تحصیلی گفت: در مقطع کارشناسی رشته‌های علوم سیاسی و مدیریت جهانگردی در دانشگاه پیام نور واحد اسفراین، رشته‌های علوم تربیتی گرایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی و علوم سیاسی در دانشگاه پیام نور واحد آشخانه، رشته‌های روان شناسی عمومی، مدیریت دولتی در دانشگاه پیام نور واحد جاجرم، رشته تحصیلی علوم سیاسی در دانشگاه پیام نور واحد راز، رشته علوم اجتماعی گرایش پژوهشگری علوم اجتماعی و مدیریت دولتی در دانشگاه پیام نور واحد شیروان، رشته‌های مدیریت جهانگردی در دانشگاه پیام نور واحد فاروج، رشته علوم اجتماعی با گرایش‌های برنامه ریزی اجتماعی تعاون و رفاه و مددکاری اجتماعی در دانشگاه پیام نور واحد گرمه در مقطع کارشناسی دوره فراگیر راه اندازی شده است.

طیبی نسب افزود: این دانشگاه در رشته‌های روابط عمومی در دانشگاه پیام نور مرکز بجنورد، حسابداری در دانشگاه پیام نور واحد جاجرم، مهندسی کشاورزی با گرایش اقتصاد کشاورزی در واحد راز و رشته جغرافیا با گرایش جغرافیا و برنامه ریزی شهری در واحد فاروج نیز از طریق کنکور سراسری امسال دانشجو پذیرفت.

وی تأکید کرد: آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور بیست و چهارم آذرماه امسال برگزار می‌شود که برای دو مقطع بهمن ماه 91 و مهرماه 92 دانشجو می‌پذیرد.

کد خبر 1717133

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha