۲۷ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۲۳

جعفری در گفتگو با مهر:

نباید از استقلال و تراکتورسازی غافل شویم/ مشکلی با نیمکت‌نشینی ندارم

نباید از استقلال و تراکتورسازی غافل شویم/ مشکلی با نیمکت‌نشینی ندارم

اصفهان - خبرگزاری مهر: مدافع تیم سپاهان گفت: اگرچه سپاهان مدعی اصلی قهرمانی است اما نباید از تیم‌هایی نظیر استقلال، تراکتورسازی و سایر تیم‌های مدعی غافل شویم.

ابوالحسن جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی تیمش مقابل صبای قم تصریح کرد: تیم در شرایط خوب به سر می برد و بعد از دوره بدنسازی که در تعطیلات لیگ داشتیم از آمادگی خوبی برخوردار هستیم وامیدواریم با دست پر از قم بازگردیم.

وی ادامه داد: بازی سختی با صبا داریم تیم صبا تیم جوان وجنگنده است اما مطمن باشید با روحیه وانگیزه ی که تیم سپاهان دارد با دست پر باز می گردیم. به هر حالاگر شرایط مهیا نباشد به احتمال زیاد در بازی با صبا نیمکت نشیتن خواهم بود و از روی نیمکت بازی را دنبال خواهم کرد اما مشکلی با این مسئله ندارم.

مدافع سپاهان در مورد قطع همکاری آقای مرزبان افزود : من هم مانند دیگران دلیل جدایی آقای مرزبان را نمی دانم مسلما اقای مرزبان زحمت های زیادی برای سپاهان انجام داده اما ما تابع دستورات باشگاه هستیم وهر تصمیمی گرفته شود به نفع باشگاه است.

وی در مورد شرایط سپاهان در لیگ افزود: امسال هم می توانیم مانند سال های قبل قهرمان شویم واز عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم هر چند نباید از تیم های مانند استقلال وتراکتورسازی در طول رقابت های لیگ غافل شویم.

کد خبر 1722730

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha