۱۰ آبان ۱۳۹۱، ۱۹:۴۰

خسرویار:

خراسان شمالی قهرمان رقابت های جودوی کارگران کشور شد

خراسان شمالی قهرمان رقابت های جودوی کارگران کشور شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: تیم کارگران استان به مقام قهرمانی رقابت‌های کارگران کشور دست یافت.

 کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این مطلب افزود: تیم هفت نفره جودوی کارگران خراسان شمالی در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی کارگران کشور هفت مدال رنگارنگ کسب کرد و به مقام قهرمانی رسید.

وی اضافه کرد: جودوکاران استان در این مسابقات سه مدال طلا و چهار مدال برنز بدست آورده و در رده بندی تیمی نیز بالاتر از استان های تهران و قزوین در صدر جدول قرار گرفتند.

خسرویار با اشاره به اینکه این دومین قهرمانی خراسان شمالی در طول دوران رقابت های جودوی کارگران کشور محسوب می شود، اظهار داشت: در این مسابقات بهزاد وحدانی در وزن 60 کیلوگرم، الیاس علی اکبری در وزن 73 کیلو و علی محمدنیا در وزن 90 کیلوگرم از خراسان شمالی به مدال طلا دست یافتند.

وی افزود: همچنین مهدی دلیریان در وزن 66 کیلوگرم، حسین علی اکبری در وزن 81 کیلو، مسلم نوری در وزن 100 کیلو و مسعود حاجی پور مقدم در وزن100+ کیلوگرم مدال برنز این دوره از رقابت ها را کسب کردند.

این مسئول اظهار داشت: با کسب این هفت مدال تیم خراسان شمالی مقتدرانه قهرمان شد و تیم های تهران و قزوین به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

خسرویار تصریح کرد: مربیگری تیم اعزامی استان را در این دوره از مسابقات محمد مالدار و سرپرستی آن را سعید مولایی بر عهده داشت.

وی افزود: بیست و پنجمین دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی کارگران کشور با شرکت 180 جودوکار از 25 استان کشور از صبح سه شنبه نهم آبان ماه به میزبانی تهران و در محل مجموعه ورزشی شهید معتمدی آغاز شده بود و عصر چهارشنبه نیز با معرفی تیم ها و نفرات برتر در اوزان مختلف به کار خود پایان داد.رئیس هئیت جودو و کوراش خراسان شمالی تصریح کرد: با این قهرمانی، تیم کارگران خراسان شمالی در تاریخ مسابقات قهرمانی جودوی کارگران کشور، دو مقام قهرمانی و دو نایب قهرمانی به نام خود ثبت کرده است.

کد خبر 1733557

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha