۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۴، ۱۰:۳۵

دكتر لاريجاني در جمع مردم جلفا و هادي‌شهر :

آينده كشور روشن است//جوانان نخبه بايد براي اداره بهتر كشور بكار گرفته شوند

آينده كشور روشن است//جوانان نخبه بايد براي اداره بهتر كشور بكار گرفته شوند

دكتر علي لاريجاني كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، آينده كشور را روشن خواند و تصريح كرد: ما جوانان نخبه در كشور زياد داريم پس بايد از آنان در جهت هر چه بهتر اداره كردن كشور استفاده كنيم.

به گزارش خبرگزاري "مهر"، دكتر لاريجاني در ادامه سفر به استان آذربايجان شرقي در شهرستان جلفا و هادي‌شهر در مصلي اين شهر بين مردم حضور يافت و برنامه هاي چهار سال آينده «دولت اميد» را براي آنان تشريح كرد.

وي، جلفا و هادي‌شهر را يكي از شهرهاي مهم مرزي كشور خواند و در خصوص مردم اين شهر گفت : مردم شهر جلفا در حفظ و حراست از كشور نقش به‌سزايي دارند چرا كه پاسداري از مرزها و حفظ تماميت ارزي كاري‌ بس دشوار و طاقت‌فرسا است. مردمان شهر جلفا از غيور مردان ايران زمين هستند.

دكتر لاريجاني در خصوص برنامه 4 ساله «دولت اميد» گفت : يكي از برنامه‌هاي «دولت اميد» اين است كه بتوانيم در كشور كاري بكنيم كه از درآمدهاي حاصل شده در كشور، طبقات ضعيف جامعه از جمله معلمان و كشاورزان را دخيل كنيم و آنان را حمايت نماييم.

دكترعلي لاريجاني  وضعيت معيشتي مردم خصوصا كشاورزان را بسيار نگران كننده خواند و افزود : اگر ما نتوانيم مشكل معيشتي جامعه را حل كنيم، مشكل بيكاري در كشور نيز شرايط را پيچيده تر خواهد كرد. از آن مهم‌تر اين ‌است كه جواناني كه با زحمت به دانشگاه مي‌روند بعد از فارغ‌التحصيلي، شغلي براي تامين آتيه خود ندارند.

وي يكي از اصلي‌ترين برنامه‌هاي «دولت اميد» را حل مشكل بيكاري دانست.

رييس سابق سازمان صدا و سيما، تبعيض در كشور را يكي ديگر از اساسي‌ترين مشكلات جامعه خواند و ذهنيت به وجود آمده در اين خصوص را خطرناك دانست.

دكترلاريجاني در ادامه افزود : اگر ما با اين موضوع به صورت جدي برخورد نكنيم ديگر كسي نمي‌آيد به حرف‌هايمان گوش دهد چرا كه تبعيض را بين خودشان و مديران به وضوح حس مي‌كنند.

کد خبر 173808

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha