۹ آذر ۱۳۹۱، ۱۶:۳۵

دیناروند تاکید کرد:

لزوم ارائه راهکارهای مناسب برای رفع کمبود دارو در کشور

لزوم ارائه راهکارهای مناسب برای رفع کمبود دارو در کشور

آبادان- خبرگزاری مهر: رئیس کانون بسیج داروسازی جامعه پزشکی کشور بر ضرورت ارائه راهکارهای مناسب برای رفع کمبود دارو در کشور و حل مشکلات موجود تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول دیناروند ظهر پنجشنبه در نخستین همایش مدیریت خدمات دارویی  کشور در آبادان اظهار کرد: ما در شرایطی هستیم که فشار و تحریم‌ های بین المللی به ویژه در بخش دارو به صورت ناجوانمردانه به کشور ما تحمیل شده است که برای رفع این مشکل نیازمند همفکری و اتخاذ راه‌کار مناسب و کارشناسی در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به حضور  اتحادیه صنایع و شرکت ‌های پخش دارویی کشور برای ارائه راهکار مناسب به منظور رفع کمبود دارو در کشور، افزود: در این همایش همه دست اندرکاران عرصه تولید و عرضه دارو با هم فکری و هم اندیشی راهکارهای تامین دارو را بررسی و تصمیمات کلیدی برای آن اتخاذ خواهند کرد.

دیناروند گفت: امیدواریم ارائه راهکارهایی که با هم اندیشی همه مسئولان بخش دارویی کشور در حال انجام است در دستگاه های ذی ربط مورد توجه قرار گیرد و بحران کمبود دارویی کشور برطرف شود.

وی به برگزاری همایش مدیریت خدمات دارویی در دو بخش اشاره کرد و افزود: بخش اول شامل انجام کارشناسی و کارگاه‌ های مختلف در حوزه دارو، مشکلات تولید دارو و تجویز منطقی دارو، اقتصاد دارو و روشهای بهینه تامین دارو است.

رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: بخش دوم نیز شامل بازدید داروسازان در قالب کاروان راهیان نور در یادمان والفجر اروند، برگزاری دعای کمیل در آن میعادگاه و بازدید از سایر یادمان ‌ها از جمله مشهد شهدای شلمچه و شهدای هویزه و مسجد جامع خرمشهر است.
کد خبر 1754367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha