۱۳ دی ۱۳۹۱، ۱۵:۵۱

نهاوندی:

حفظ و صیانت از نیروی انسانی مهمترین وظیفه اداره حراست دستگاهها است

حفظ و صیانت از نیروی انسانی مهمترین وظیفه اداره حراست دستگاهها است

قزوین- خبرگزاری مهر: مدیر اداره حراست سازمان اقتصاد و دارایی استان قزوین، حفظ و حراست از نیروی انسانی را مهم ترین وظیفه این اداره دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم نهاوندی ظهر چهارشنبه در جلسه معارفه علی شوکتی به عنوان رابط بین بیمه، حراست و اطلاعات که در محل بیمه ایران برگزار شد با بیان اینکه هدف در حراست و اطلاعات پیشگیری است، اظهارداشت: در سازمان ها  مهمترین و با ارزشترین ابزار نیروی انسانی است و مهم ترین وظیفه آنها نیز باید صیانت از نیروی انسانی باشد.
 
وی تصریح کرد: از وظایف دیگر اداره اطلاعات و حراست، صیانت از محیط کار و به ویژه حفظ سلامت همکاران است.
 
نهاوندی با بیان اینکه شرح وظایفی برای حراست سازمان اقتصاد و دارایی مشخص شده است افزود: براساس این شرح وظایف نظارت بر بیمه های ایران ،آسیا و دانا به ما واگذار شده که بیشترین تمرکز ما با توجه به 100 درصد دولتی بودن بیمه ایران است که بیشترین وقت ما صرف این شرکت خواهد بود.
 
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه بیمه ایران تاکنون به تمام وظایف خود در چارچوب قانون عمل کرده بیان کرد: در برخی از موارد اگر موردی به حراست اطلاع داده می شود بیشتر زیاده خواهی مراجعان در دریافت خسارت است که البته مقررات بیمه ایران نیز اجازه این کار را نمی دهد.
 
مدیر کل بیمه ایران استان قزوین نیز دراین جلسه  حفظ نظام را از مهم ترین وظیفه اداره اطلاعات دانست و گفت: چشم بیدار سربازان امام زمان (عج) باید به طور دایم برآورد تهدید کند و مراقب تهدیدهای مختلف دشمن باشد که این یک کار نفس گیر و مجاهدتی سخت و جهادی خاموش است که اجر زیادی هم دارد.
 
حسین ملکی، موفقیت حافظان سنگرهای انقلاب را مردم و همراهی و همدلی آنان دانست و افزود: مردم باید در زمینه های مختلف هوشیار باشند و با اطلاعات همکاری کنند.
 
وی با بیان اینکه رابطان حراست و اطلاعات می‌ توانند به عنوان مشاوران مدیران موجب رشد و ارتقاء دستگاههای اجرایی شوند یاداورشد: نیروهای حراست چشم و گوش نظام هستند و در صدد شناسایی فرصتها، ایجاد زمینه خدمت به مردم و پشتوانه و پناهگاه عناصر خدوم هستند و اگر این نقش را به خوبی عمل کنند مشاوری امین برای مسئولان دستگاهها خواهند بود.
 
ملکی ضمن مهم دانستن نیروی انسانی در هر شرکت بیان کرد: خوشبختانه با نظر سنجی های روزانه که صورت می گیرد این نیروها پالایش و نکات لازم به آنها تذکر داده می شود.
 
وی، در ادامه ضمن معرفی علی شوکتی به عنوان رابط بین بیمه، حراست و اطلاعات گفت: مسئولیت های فراوانی با توجه به خصوصیات اخلاقی و معنوی که در ایشان وجود دارد به وی سپرده می شود. که به امید خدا از عهده  این وظیفه  نیز برخواهند آمد.
 
در پایان این مراسم علی شوکتی به عنوان رابط بین بیمه، حراست و اطلاعات انتخاب شد.
 
کد خبر 1782520

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha