۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۹:۴۹

جشن 34 سالگی انقلاب-5/

کاروان های پیاده روی اربعین حسینی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند

کاروان های پیاده روی اربعین حسینی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند

کاروان‌ها و هیات‌های مذهبی که هر ساله در ایام اربعین حسینی با پای پیاده به زیارت کربلای حسینی می روند امسال به صورت دسته جمعی در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب حضور یافته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان های دانشجویی-مردمی پیاده روی اربعین حسینی با محوریت حجت الاسلام علیرضا پناهیان در ابتکاری جالب توجه اقدام به احیای کاروان های مذهبی خود در سالگرد پیروزی انقلاب کرده و طبق اعلام قبلی از ساعت 9 صبح با تجمع در میدان امام حسین(ع) تهران در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته اند.

کاروان های پیاده روی اربعین از دقایقی قبل حرکت خود را از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان آزادی آغاز کرده و قرار است این مسیر 9 کیلومتری را به صورت دسته جمعی طی کنند.

حجت الاسلام پناهیان از کلیه حاضرین در پیاده روی اربعین حسینی(ع) که  حال و هوای آن را لمس کرده اند،  دعوت کرده بود تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حرکتی متحد و همزمان داشته باشند.

وی در یکی از جلسات مذهبی تهران  گفت: برای شرکت پرشور و منسجم تر در راهپیمایی امسال، به همه افرادی که در پیاده روی اربعین حسینی حضور داشتند این پیام را برسانید که ساعت ۹ صبح در میدان امام حسین حضور یابند.

پناهیان در بخشی دیگر از سخنرانی خود، ضمن یادآوری زیبایی های پیاده روی اربعین، به سخنی از امام راحل نیز اشاره نمودند که "انقلاب اسلامی ایران، ثمره روضه های حضرت اباعبدالله علیه السلام می باشد".

کد خبر 1813128

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha